اگر با تنظیم الگوی خواب خود مشکل دارید می توانید با کمی تغییر در نوشیدنی های مصرفی تا حدود زیادی به خود کمک کنید. استفاده از راه های طبیعی خیلی بهتر از خوردن قرص و داروهایی است که فقط راه حل موقت به حساب می آیند.
کد خبر: ۸۴۶۹۴۹
تجربه خواب خوش شبانه با این نوشیدنی ها

به گزارش جام جم سرا به نقل از سلامت نیوز:

به جای چای سبز، دمنوش گیاهی بنوشید: چای سبز نوشیدنی آرامش بخش و حاوی آنتی اکسیدان است، اما فراموش نباید کرد که کافئین نیز دارد، پس نوشیدنش آن هم قبل از خواب ایده ی خوبی نیست. نوشیدن دمنوش نعناع یا بابونه می تواند قبل از خواب آرامش بیاورد.


به جای آب پرتقال، آب آلبالو بنوشید: بسیاری از آبمیوه ها مانند آب پرتغال مقادیر زیادی قند در خود دارند که باعث می شود فرد انرژی بگیرد و بخواهد حرکت کند. اما در این میان یک استثنا نیز وجود دارد و آن آب آلبالو است. آب آلبالو حاوی ملاتونین است، که به بدن کمک می کند بهتر استراحت کند.


به جای نوشیدنی های الکلی، مقداری شیر گرم میل کنید: نوشیدنی های الکلی هیچ گاه نتوانستند مفید واقع شوند، اگر می خواهید به لیست ضررهای این نوشیدنی ها مورد دیگری را نیز اضافه کنید حالا وقتش است.

متاسفانه برخی فکر می کنند نوشیدن الکل به خواب راحت کمک می کند در حالی که تاثیر آن کاملا برعکس است و مانع خواب می شود. یک لیوان شیر داغ می تواند آرامش قبل از خواب را با خود به همراه بیاورد، با این جایگزینی بدنتان نیز از شما متشکر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها