با ما همراه باشید تا بهترین گوشی های هوشمند ارزان قیمت در بازارهای جهانی را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۴۶۱۵۰
برترین تلفن های همراه ارزان قیمت کدامند؟ + عکس

به گزارش جام جم کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از پر استفاده ترین محصولاتی که در زندگی روزانه از آن استفاده می کنیم، تلفن های هوشمند هستند.

این کامپیوتر های جیبی موجب می شوند تا ما دائما به منبع وسیعی از اطلاعت متصل باشیم، با روش های مختلفی سرگرم شویم و با مردم ارتباط برقرار کنیم.

مواردی که برای انتخاب یک گوشی ارزان باید به دنبال آن بود با گوشی های گران تفاوت چندانی ندارد.

شما ممکن است گوشی با نمایشگر عالی بخواهید. یا چیزی که خوش دست باشد و ظاهری زیبا داشته باشد.

وسیله ای که با آخرین اپلیکیشن ها و سرویس ها کار کند چون هیچ چیز بجز اجرا نکردن اپلیکیشن های جدید شما را از خرید یک گوشی ارزان قیمت پشیمان نخواهد کرد.

به یاد داشته باشید صرفه جویی در خرید یک گوشی هوشمند به این معنی نیست که گوشی شما قطعا ظاهری ارزان و بی کیفیت خواهد داشت.

رفتن به یک فروشگاه موبایل و انتخاب یک گوشی ارزان قیمت که تمام موراد بالا را داشته باشد دلهره آورد است اما اگر خوب جستجو کنید تنها یک گزینه برتر پیدا می کنید.


موتورولا Moto G

بهترین اسمارت فون مقرون به صرفه را می توان Moto G موتورولا دانست. این گوشی هر آنچه را که از یک اسمارت فون خوب انتظار دارید در خود جای داده است: صفحه نمایش عالی، عملکرد سریع، نرم افزار ساده و راحت و طراحی جذاب.

این گوشی به صورت آنلاک به فروش می رسد و با سیم کارت های محلی کشورهای مختلف دنیا هم کار می کند.



صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی از کیفیت 720p برخوردار است، درخشان و روشن است و زاویه دید خوبی دارد.

این صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ هست که تماشای ویدیو و بازی با آن لذت بخش و سرگرم کننده باشد و از طرف دیگر آن قدر نیز بزرگ نیست که نیاز باشد آن را با دو دست خود بگیرید.

این اسمارت فون آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید (اندروید 5 لالی پاپ) را بر روی خود دارد و اپلیکیشن های زیادی نیز به طور پیش فرض بر روی آن نصب نشده است که باعث کند شدن گوشی و مصرف زیاد باتری شود.

پردازنده این گوشی سریع است و از عهده اغلب کارهای متداولی که با اسمارت فون ها انجام می شود بر می آید.

ظرفیت باتری گوشی نیز مطلوب است و به طور معمول یک روز کامل را دوام می آورد. Moto G می تواند به همه اپلیکیشن هایی که گلکسی اس 6 سامسونگ با 700 دلار قیمت در اختیار دارد، دسترسی داشته باشد، بنابراین خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

برای مثال استفاده از سرویس Uber در موتو جی 180 دلاری هیچ فرقی با استفاده از آن در آیفون 6 یا گلکسی اس 6 که قیمتی بسیار بیشتر دارند، نخواهد داشت.

این گوشی هنگام استفاده بسیار راحت و خوش دست است که علت آن را می توان در طراحی آن جستجو کرد که بسیار شبیه به گوشی های رده بالای موتو ایکس موتورولا ساخته شده است.

موتو جی به خاطر خمیدگی به راحتی درون دست های شما جای می گیرد و همچنین قرار دادن آن در جیب نیز به سادگی امکان پذیر است.

این گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه شده است که علاوه بر آن قاب هایی با رنگ های متفاوت نیز برای آن موجود است.

استفاده از این قاب های رنگی کار را برای سفارشی سازی سریع و جذاب کردن ظاهر گوشی بسیار ساده خواهد کرد.

دو اسپیکر این گوشی در جلوی آن قرار گرفته اند تا موسیقی را با بهترین کیفیت برای شما پخش کنند.

این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد که توسط کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت قابل ارتقا نیز هست.

اما چه اختلافی میان آیفون 6 و این گوشی خواهد بود که شما برای خرید موتو جی 500 دلار کمتر هزینه می کنید؟ در ابتدا باید گفت دوربین این گوشی بسیار بد است.

دوربین موتو جی دوربینی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED است اما قادر نیست عکس هایی خیلی عالی به خصوص در نور کم بگیرد اما این موضوع در تمام گوشی های ارزان قیمت صدق می کند؛ وقتی که به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه هستید اولین چیزی که باید از عالی بودن آن بگذرید دوربین گوشی است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت عدم پشتیبانی این گوشی از شبکه 4G است، یعنی با این گوشی تنها می توانید از شبکه 3G استفاده کنید.

سرعت شبکه 3G برای گشت و گذار در اینترنت، چک کردن ایمل، موقعیت یابی و حتی گوش کردن به پخش آنلاین موسیقی کافی است اما اگر شما می خواهید از گوشی خود به عنوان مودم قابل حمل برای لپ تاپ خود و یا تماشای آن لاین ویدیو استفاده کنید 3G جواب گوی شما نخواهد بود و نیاز به شبکه 4G خواهید داشت.

موتورولا Moto E

اگر پشتیبانی از شبکه LTE/4G برای شما مهم است و نمی خواهید برای خرید یک گوشی LTE پول زیادی صرف کنید. گوشی ارزان قیمت Moto E موتورولا می تواند انتخاب خوبی باشد البته این گوشی به اندازه موتو جی خوب نیست. صفحه آن کوچکتر و کیفیت آن پایین تر است.

همچنین کیفیت دوربین Moto E نیز به اندازه Moto G نخواهد بود و ظاهری به زیبایی آن ندارد. در عوض با داشتن قابلیت اتصال به شبکه 4G به شما امکان استفاده از اینترنت پر سرعت را می دهد و از نظر قیمت نیز 30 دلار از موتو جی ارازان تر است.



Moto E از اندروید 5 استفاده می کند و هیچ تنظیمات یا شخصی سازی اضافه ایی روی آن صورت نگرفته است.

این گوشی به همه سرویس ها و اپلیکیش ها از طریق فروشگاه گوگل دسترسی دارد و توسط بندهای رنگی مختلف، ظاهر آن قابل تغییر است.

در مجموع می توان گفت با این قیمت به سختی می توانید گوشی بهتر از Moto E پیدا کنید.

BLU VIVO AIR

BLU VIVO AIR با داشتن طراحی باریک و اعلا، انگار نسخه جدیدی از آیفون 5 اس است.

اگر چه این گوشی یک انتخاب خوب است ولی از موتو جی موتورولا قیمت بالاتری دارد، نرم افزار خوبی ندارد، از شبکه 4G پشتیبانی نمی کند و طول عمر باتری آن کم است.

Sharp Aquos Crystal

Sharp Aquos Crystal ظاهری خیره کننده دارد به طوری که ظاهر آن اصلا شبیه گوشی های ارزان قیمت نیست و اصلا فکر نمی کنید که قیمتی کمتر از 150 دلار داشته باشد اما شاید شکل و شمایل Sharp Aquos Crystal تنها نکته خوب این گوشی باشد.

Aquos Crystal توسط اپراتورهای مخابراتی محلی پوشش داده نمی شود و برای حرف زدن با آن به طور غیر عادی باید گوشی را سر و ته در دست بگیرید.

BLU STUDIO X PLUS

کیفیت BLU STUDIO X PLUS در میان گوشی های ارزان قیمت نادر است. نمایشگر 5.5 این گوشی آن را وارد رده فبلت ها کرده که معمولا قیمتی بالاتر از 200 دلار دارند.

اما در مقام مقایسه ما موتو جی را بیشتر ترجیح می دهیم که هم طراحی و ظاهر بهتری دارد و هم پردازنده آن سریعتر است.

NOKIA LUMIA 635

نوکیا لومیا 635 حرف های زیادی برای گفتن دارد. پردازنده سریع، دوربین قابل قبول، قاب های رنگی و قیمت ارزان ولی به طور عجیبی از داشتن دوربین جلو بی بهره است، این یعنی خبری از گرفتن عکس های سلفی نیست.

همچنین به دلیل استفاده از ویندز فون قادر نخواهید بود از همه اپلیکیشن ها و سرویس هایی که برای آیفون و گوشی های اندرویدی موجود است استفاده کنید.

SAMSUNG GALAXY AVANT

با اینکه GALAXY AVANT قیمتی برابر با Moto E و Moto G دارد ولی گزینه بهتری نسبت به آنها نیست.

این گوشی قادر است به شبکه 4G متصل شود ولی به همراه خود برنامه های اضافی از پیش نصب شده زیادی دارد.

LG OPTIMUS L90

OPTIMUS L90 ال جی را می توان بعنوان یکی دیگر از گوشی های ارزان قیمت این لیست معرفی کرد.

این گوشی مشخصات یکسانی با Moto E دارد اما از نرم افزار خوبی استفاده نمی کند و برنامه های اضافی زیادی روی آن نصب شده است که ممکن است هیچ وقت به کار شما نیایند.

SAMSUNG GALAXY PREVAIL

این مدل ارزان قیمت از سامسونگ، کیفیت نمایشگر پایینی داشته، نرم افزار آن قدیمی بوده و برنامه های اضافی زیادی به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

همچنین کیفیت ساخت و ظاهر GALAXY PREVAIL کاملا تداعی کننده یک گوشی بی ارزش و بی کیفیت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها