وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که هواپیماهای این کشور طی 24 ساعت گذشته، 53 موضع از مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۴۵۱۹۶
سوخوهای روسی 55 بار مواضع داعش را بمباران کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که هواپیماهای این کشور طی 24 ساعت گذشته، 53 موضع از مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داده‌اند.

بنابه گزارش پایگاه خبری اسپوتنیک، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «ظرف 24 ساعت گذشته هواپیماهای جنگی روس 55 عملیات نظامی انجام دادند و طی آن 53 موضع گروه تروریستی داعش را هدف قرار دادند.»

براساس این گزارش، 7 مرکز فرماندهی، 6 کمپ آموزشی، 6 انبار مهمات و یک مرکز فرماندهی زیر زمینی و چندینت تاسیسات نظامی دیگر داعش در این حملات منهدم شده است.

وی افزود: «روسیه به طور 24 ساعته در حال شناسایی مواضع و زیر ساخت‌های جدید تروریست‌ها در خاک سوریه برای منهدم کردن آنهاست.»

این سخنگو در ادامه گفت: «طی عملیات 24 ساعت گذشته، جنگنده‌های سوخو SU-34، SU-24M و SU-25M روسیه 55 خروج نظامی از پایگاه حمیم داشتند و 53 موضع داعش در استان‌های حما، حمص، لاذقیه و ادلب را هدف قرار دادند.»

نیروی هوایی روسیه از روز جمعه 30 اکتبر بنا به درخواست «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه و در راستای کمک به نیروهای محلی برای مبارزه با تروریسم، عملیات نظامی علیه داعش در این کشور را آغاز کرد.

حملات هوایی روس‌ها علیه مواضع داعش که شمار آنها به حدود 200 حمله می‌رسد، مراکز نظامی و فرماندهی، کمپ‌های آموزشی، مراکز ارتباطی و حمل‌نقل و همچنین انبارهای سلاح‌ها و مهمات متعلق به داعش را هدف قرار می‌دهند و تاکنون منجر به هلاکت حدود 300 تروریست داعشی شده است.

وزارت دفاع روسیه هر روز لیستی از مواضعی که هدف حمله قرار گرفته‌اند را منتشر می‌کند.

طی روزهای گذشته جنگنده‌های روسی ده‌ها سورتی پرواز داشته‌اند و بنابر اعلام مسکو، چندین مقر داعش را هدف قرار داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها