بسیاری از ما گوشی‌های اندروید خوبی در اختیار داریم که مجهز به دوربین است و بارها این گوشی‌ها را برای گرفتن عکس از خانواده، منظره یا هر سوژه دیگری آماده و از آنها استفاده کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۴۴۳۲۷
3 نرم‌افزار مناسب ویرایش عکس

اما شاید از امکانات و کاربردهای مختلفی که نرم‌افزارهای ادیت عکس برای زیباتر کردن عکس ما فراهم ساخته‌اند بی‌خبر باشیم.

این هفته به معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای ادیت یا ویرایش عکس برای گوشی‌های اندروید می‌پردازیم. به این امید که بتوانید کیفیت دلخواه را در عکس‌های خود بدست آورید.

VSCO Cam

این برنامه ادیت عکس محصول شرکتی است که به دلیل زیباترین فیلترهای شبیه‌سازی در برنامه‌ای به نام Adobe Lightroom معروف است.

زیبایی‌های فیلتر این نرم‌افزار به علت اندازه‌گیری‌های دقیق و ظریف آثار هنری است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر را نزدیک‌تر به واقعیت منظره یا صحنه ببینید. همچنین از ویرایش شدن بیش از اندازه تصاویر شما جلوگیری می‌کند.

قبلا این برنامه فروشی بود، اما مدتی است به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر افزودن فیلترهای زیبا، این برنامه با چندین ایده مربوط به تصویربرداری همراه است که موجب می‌شود بتواند جایگزین نرم‌افزار دوربین اصلی دستگاه هم بشود.

Snapseed

شهرت برنامه Snapseed به علت افزایش اینترفیس یا هم رخی در تصاویر است یا به عبارت دیگر کنتراست تصاویر و حدفاصل دو قسمت مجزا در تصویر را به زیبایی برجسته می‌کند.

ضمنا این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد روی عکس کلیک کرده و آن را به هر سمتی که دوست دارید بکشید.

این برنامه معروف به برنامه‌ای است که کاری با چیزهایی که شما به راحتی می‌توانید در تصویر اعمال کنید ندارد و اعمالی که انجام آن برای شما سخت و غیرممکن است را انجام می‌دهد.

صرف نظر از کاستی‌هایی که در این نرم‌افزار وجود دارد، یک برنامه با هزاران ویژگی ویرایش عکس و محیط آن در عین سادگی حرفه‌ای است. ضمنا مزیتی دارد که شاید از همه چیز مهم‌تر باشد و آن این است که کاملا رایگان است.

فتوشاپ لمسی برای گوشی

این برنامه ادیت عکس اندروید یک ابزار بسیار عالی برای دستکاری در تصاویر است و دارای ماسک‌های آرایشی، لایه‌ها و بسیاری از پیچیدگی‌های فتوشاپی است. این محصول قابلیت دانلود رایگان ندارد و ‌محیط آن هم تبلیغاتی نیست.

ذکر این نکته ضروری است که رابط کاربری این نرم‌افزار کاملا متناسب با صفحه لمسی دستگاه‌های موبایل امروزی است.

چمدان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها