جام جم ورزشی: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: همراه اول به عنوان یکی از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و غیر از کد هواداری 3090 ، شماره های دیگر از طرف باشگاه تایید نمی شود.
کد خبر: ۸۴۰۸۸۹
همراه اول حامی مالی پرسپولیس شد

به گزارش ایرنا، علی اکبر طاهری در نشست خبری روز چهارشنبه با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه منا و تبریک عید سعید غدیر خم با اشاره به برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باشگاه گفت: چند وقتی است که درگیر مسائل باشگاه هستیم و امروز بعد از مدتی تاخیر که بنا به دلایلی اتفاق افتاد،حامی مالی باشگاه را معرفی می کنیم .

وی گفت: در این مدت مذاکراتی با افراد مختلف داشته ایم و حتی پیش نویس هایی هم برای همکاری آماده شد ولی به امضا نرسید، به این نتیجه رسیدیم که یک بسترمناسب برای همکاری با طرف های خود آماده کنیم .

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما این است که بستر فضای مجازی را با تعیین کد های هواداری گسترش دهیم و از این طریق بتوانیم با طرفداران خود در تماس باشیم . در اولین گام با شرکت همراه اول به تفاهم رسیده ایم ولی در این مسیر برای سایرین نیز برای همکاری درمورد تهیه البسه و یا مراسم ها که با ایجاد ظرفیت در امر تبلیغات مهیا می شود، زمینه فراهم است.

وی افزود: به کمک این قرار دادها می توانیم هزینه های باشگاه را تامین کنیم و باید بتوانیم از ظرفیت پرسپولیس کسب درآمد کنیم تا باشگاه به نحو خوبی اداره شود.

طاهری با بیان اینکه برند پرسپولیس و ایجاد باشگاه هواداران مورد تاکید است،گفت: بحث ایجاد مجمع اطلاع رسانی مانند سرویس اخبار، حواشی، معرفی بازیکنان و مربیان ، مدارس فوتبال و اخبار لیگ مطرح است که می توانیم با طراحی سرویس های روزانه از آن کسب درآمد داشته باشیم.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری درمورد دیگر حامیان مالی باشگاه گفت: بحث حامی مالی فقط این نیست که کسی بیاید و تمام هزینه های باشگاه را تامین کند بلکه ما به دنبال این هستیم که باشگاه درآمد زایی داشته باشد و قرار دادی که در حال حاضر داریم 2 ساله است که قابل تمدید تا 2 سال دیگر هم خواهد بود.

طاهری افزود: شرکت همراه اول به عنوان یکی از حامیان مطرح است و خدمات خود را ارایه می کند، افراد و شرکت های دیگر هم می توانند در این جمع حضور داشته باشند .

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد نتایج ضعیف این تیم گفت: رضایت ما در رضایت هوادارن تیم است ، هر چه ما در جدول بالاتر برویم هواداران نیز راضی تر خواهند بود . نتایجی که رقم خورد مناسب نبود و عوامل دیگری هم دخیل بود که امیدوارم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده با کسب نتایج بهتر و کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال هواداران پرسپولیس خوشحال شوند.

طاهری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد نحوه پرداخت های همراه اول به باشگاه گفت: بستر های همکاری ما با همراه اول بسیار گسترده است، کدهای هواداری که اعلام شده از نظر باشگاه غیر معتبر است و فقط کد 3090 مورد تایید باشگاه می باشد و نوع درآمد ما و باشگاه از این شرکت تعریف شده است.

طاهری در مورد مطالبات معوقه بازیکنان گفت: ظرف چند ماه آینده این مشکلات برطرف خواهد شد و بحث هایی مانند شکایت گابریل مطرح است که مربوط به مالیات این بازیکن است. در حال حاضر بعضی از شکایت ها به صدور حکم رسیده و بعضی در مرحله رسیدگی است که با مذاکرات انجام شده سعی خواهیم کرد تا شکایت ها کمتر شود و آنها را مدیریت کنیم.

وی در مورد شماره حسابی که چندی قبل از طرف باشگاه برای جمع آوری کمک های مردمی معرفی شده بود گفت: شماره حساب بحث دیگری است که هواداران خودشان با پول جیب خودشان کمک کردند و رقم دقیق آن را نمی دانم، ضمن قدردانی از هواداران پرسپولیس،ما این رقم را به خودشان تخفیف خواهیم داد و آن را خرج باشگاه نخواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد تمدید دوره سرپرستی اش گفت: پرسپولیس شرکت است و بر اساس قوانین شرکتی خود اداره می شود نه قوانین فدارسیون که سرپرستی سه ماه و یا شش ماه مطرح باشد. باشگاه هیات مدیره دارد و به کار خودش ادامه می دهد و قانونا بحث تمدید مطرح نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها