پسر جوان که پیرزنی را در حال نماز قربانی نقشه سرقت خود کرده بود، هنگام فروش طلای سرقتی دستگیر شد. متهم با طرح داستانی سعی داشت خود را از مجازات نجات دهد.
کد خبر: ۸۳۷۴۰۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر پنجشنبه همزمان با کشف جسد زن 70 ساله در خیابان امام رضا(ع) تهران در دستور کار تیم جنایی تهران قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، زرین تاج با دو ضربه چاقو به قتل رسیده است.همسر این زن در تحقیقات گفت: ساعت 12 و 30 دقیقه 26 شهریور امسال برای شرکت در نماز جماعت راهی مسجد محل شدم. ساعت 2 بعدازظهر به خانه بازگشتم، اما برخلاف همیشه در آپارتمان قفل شده بود و همسرم پاسخگوی تماس‌های تلفنی نبود. به موضوع مشکوک شدم و بلافاصله با فرزندانم تماس گرفتم و آنها نیز پس از دقایقی به محل آمدند، اما موفق به باز کردن در آپارتمان نشدند.

حتی کلیدساز هم موفق نشد در آپارتمان را باز کند. سرانجام تصمیم گرفتیم در ورودی آپارتمان را خراب کنیم و وارد خانه شویم که پس از ورود، با پیکر خون‌آلود همسرم روی زمین روبه‌رو شدیم.

جنایت داخلی است

با بررسی دقیق آثار کشف شده از صحنه ارتکاب جنایت از قبیل اصابت ضربات جسم تیز به قسمت‌های پشت سر و کتف، آثار درگیری روی چادر نماز مقتول، نبود آثار درگیری روی در خانه و سرقت تمامی طلا و جواهرات زرین‌تاج، کارآگاهان مطمئن شدند جنایت با انگیزه سرقت طلاها و توسط فرد یا افرادی صورت گرفته که بدون درگیری یا اجبار وارد خانه شده‌اند و مقتول را در حال خواندن نماز از پشت سر مورد حمله و اصابت ضربات جسم برنده قرار داده و پس از سرقت طلا و جواهرات از محل متواری شده‌اند.

دستگیری قاتل آشنا

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که 27 شهریور، یکی از طلافروشان منطقه کیانشهر با پلیس تماس گرفت و عنوان کرد جوانی حدود 20 ساله قصد فروش مقدار زیادی طلا و جواهرات را دارد و احتمال می‌دهد این طلا و جواهرات سرقتی باشند. با حضور ماموران در محل، جوان 20 ساله به نام امید دستگیر شد. در ادامه مشخص شد طلاها متعلق به مقتول است و امید با زرین تاج نسبت خانوادگی دارد.

امید در اظهاراتش منکر هر گونه ارتکاب جنایت شد اما وقتی دریافت ساغر زن مورد علاقه‌اش دستگیر شده لب به اعتراف گشود و مدعی شد با انگیزه سرقت طلا، زن سالمند را خفه کرده و ساغر هم با قیچی چند ضربه به بدن او وارد کرده بود.

همسایه‌ها نیز در بازجویی‌ها تاکید کردند، ساغر در محل جنایت حضور داشته و حتی قیچی را به خیابان پرت کرده بود.

ساغر دیروز تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: پس از جدایی از شوهرم با امید آشنا شدم و با هم ارتباط داشتیم. روز پنجشنبه او سراغم آمد و خواست با او به خانه پیرزن برویم، اما من مخالفت کردم. وقتی با مخالفتم روبه‌رو شد تهدیدم کرد. شب متوجه دستگیری امید و پسردایی‌اش به اتهام قتل شدم.

متهمان با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت شده‌اند و تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها