هفته ششم لیگ برتر

بدترین روزهای پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از بدترین روزهای تاریخ خود را سپری می کند، چهارمین باختش در هفته ششم لیگ برتر را تجربه کرد تا با 12 گل خورده، رکورددار شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۶۶
بدترین روزهای پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا امروز (چهارشنبه) از هفته ششم لیگ برتر باشگاه های ایران با قضاوت احمد صالحی و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که سایپا با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.
این چهارمین باخت پرسپولیس در 6 هفته بود تا این تیم با 12 گل خورده، بیشترین گل خورده و بیشترین باخت را داشته و به رتبه چهاردهم سقوط کند.
پرسپولیس در این فصل نشانی از یک تیم بزرگ را ندارد و به نظر می رسد از کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته اول باشد.
در این دیدار رضا نوروزی و غلامرضا رضایی که هر سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، برای سایپا گلزنی کردند تا این تیم 10 امتیازی شود.
تک گل پرسپولیس نیز از سوی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به دست آمد. این درحالی است که او یک ضربه پنالتی را هم در نیمه نخست از دست داد.
در دقایق ابتدایی بازیکنان دو تیم احتیاط را در دستور کار داشتند و بیشتر به محک حریف پرداختند.
در دقیقه 18، غفلت پرسپولیس ها سبب شد تا سایپا ضدحمله ای خطرناک را طراحی کند که بابک حاتمی با خطای واضح، مهاجم سایپا را جریمه کرد و با کارت زرد جریمه شد، درحالیکه به نظر می رسید بازیکن سایپا حتی می توانست در این صحنه گلزنی کند.
در دقیقه 21 ارسال زیبای رامین رضائیان را فرشاد احمادزاده با ضربه سر به سوی دروازه سایپا فرستاد اما حامد فلاح زاده با واکنش خوب خود دروازه سایپا را بسته نگه داشت.
در دقیقه 23 رامین رضائیان با دست توپ را کنترل کرده تا حمله سایپا نیمه کاره بماند که این حرکت کارت زرد را برای وی در برداشت.
این تصمیم داور اعتراض شدید جواد نکونام را در پی داشت تا کاپیتان پیشین تیم ملی نیز با کارد زرد جریمه شود. نکونام معتقد بود که رضائیان باید از زمین اخراج می شد.
در دقیقه چهلم، غلامرضا رضایی شوت سرکشی را از پشت محوطه جریمه به سوی دروازه پروسپولیس فرستاد که ضربه او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.
در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، مهدی طارمی از سوی دروازه بان سایپا با خطا مواجه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مهدی طارمی پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه ضعیف او را حامد فلاح زاده دفع کرد.
در آغاز نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ دست به تغییر زد و علی علیپور را به جای امید عالیشاه به میدان فرستاد تا سرخپوشان تهاجمی تر به کار خود ادامه دهند.
در دقیقه پنجاهم، هادی نوروزی با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه سایپا شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 60، بابک حاتمی از غفلت مدافعان سایپا بهره برد و مهدی طارمی را در محوطه جریمه سایپا صاحب توپ کرد که ضربه این مهاجم ملی پوش به بیرون رفت.
در دقیقه 68 ضربه رضا نوروزی مهاجم سایپا در محوطه جریمه پرسپولیس به دست رضائیان برخورد کرد تا داور به سود شاگردان مجید جلالی پنالتی بگیرد.
این ضربه پنالتی را رضا نوروزی درون دروازه پرسپولیس جای داد تا سایپا یک بر صفر از میزبان خود پیش باشد.
در دقیقه 71، فرشاد احمدزاده که در این فصل نمایش بسیار ضعیفی در پرسپولیس داشته است فرصت بسیار مناسبی برای گلزنی از دست داد.
در دقیقه 81، مهدی ترابی با حرکت خوب خود، غلامرضا رضایی را در موقعیت مناسبی قرار داد که این مهاجم باتجربه با ضربه ای فنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه 90، مهدی طارمی در محوطه جریمه سایپا از سوی مجید ایوبی متوقف شد تا بازهم داور اعلام پنالتی کند که این بار طارمی برای تیمش گلزنی کرد.
در نهایت این دیدار حساس با برتری 2 بر یک به سود سایپا همراه شد.
ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، رامین رضاییان، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا(میلاد کمندانی)، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده(جری بنگستون)، امید عالیشاه(علی علیپور) و مهدی طارمی.
ترکیب سایپا:
حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، علی زینالی، رضا نوروزی(حسین علی نژاد)، غلامرضا رضایی(ماهان رحمانی)، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی، حامد شیری و سجاد مشکل پور. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
۰
۰
پنالتی نبود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها