اگر هفته‌های قبل همراه چاردیواری بوده باشید، ما در این صفحه در مورد علل سرد شدن رابطه زن و مرد مفصل صحبت کردیم. گفتیم که یک زن اگر این کارها را انجام دهد باعث سرد شدن شوهرش می‌شود: انجام رابطه زناشویی بدون علاقه، نرسیدن به بدن و زیبایی، طرح دعوا و مشکلات زندگی در اتاق خواب، ناراضی بودن از ظاهر خود و ترس از موقعیت‌های جدید.
کد خبر: ۸۳۵۱۸۰

پیشتر از آن هم گفته بودیم که یک مرد اگر این کارها را انجام دهد، باعث سرد شدن همسرش می‌شود:

نگذاشتن زمان برای تحریک همسر، فانتزی‌های غیرعملی، نرسیدن به نظافت شخصی، درک نکردن شرایط همسر، بی‌توجهی به همسر بعد از رابطه جنسی.

اما برخی از زن و شوهرها هستند که فکر می‌کنند می‌توانند همسران خوبی باشند ولی شریک جنسی خوبی نباشند و می‌گویند که این رابطه تنها برای فرزندآوری خوب است و فایده دیگری ندارد. امروز مفصل در مورد فواید یک رابطه جنسی درست و کامل صحبت می‌کنیم و می‌گوییم چرا باید در اتاق خواب خوب عمل کنید و نگذارید همسرتان سرد شود. این رابطه برای شما و او فواید زیادی دارد.

هر فعالیت بدنی می‌تواند با سوزاندن کالری باعث شود که تناسب اندام شما حفظ شود، اما رابطه جنسی حکم ورزشی را دارد که با لذت و معاشقه همراه بوده و به جای آن که در طول جریان کالری سوزاندن خسته شوید، می‌توانید لذت هم ببرید. پس اگر خواهان کم کردن وزن هستید و می‌خواهید اندام مناسبی داشته باشید همچنان تنور رابطه‌تان را گرم نگه دارید.

باور کنید اگر به شما لقب بهترین همسر دنیا را هم بدهند، اما نتوانید برق رضایت از رابطه جنسی را در چشمان همسرتان ببینید، احساس مفید بودن نمی‌کنید. هم زن و هم مرد زمانی که حس می‌کند توانسته شریک جنسی خوبی باشد و همسرش را سرشار از لذت کند، اعتماد به نفس بالاتری پیدا می‌کند و این پیدا کردن اعتماد به نفس باعث می‌شود در دیگر جنبه‌های زندگی‌اش هم موفق‌تر شود.

اگر می‌خواهید فرد با اعتماد به نفسی باشید به جای شرکت در کارگاه‌های تغییر رفتار و روش‌های اینچنینی ـ که البته به جای خود مناسب هم هست ـ سعی کنید در اتاق خواب‌تان، سنگ تمام بگذارید.

داشتن رابطه جنسی سالم و به لذت رسیدن باعث افزایش سطح هورمون اکسی‌توسین که به هورمون عشق معروف است، می‌شود. علاوه بر این زمانی که زن و مرد خیلی عاشقانه یکدیگر را در آغوش می‌کشند و تمام تلاش‌شان را برای لذت بردن و لذت بخشیدن انجام می‌دهند، بسیاری از مشکلات کوچک دیگر اصلا بیان نمی‌شود. این‌که قدیمی‌ها می‌گفتند حتی بعد از دعوا، رختخواب‌تان را جدا نکنید علتش همین بود. رابطه جنسی می‌تواند زن و مرد را باوجود مشکلات، کنار هم نگه دارد. پس اگر مشکلات اقتصادی دارید، با خانواده همسر ناسازگارید و هر مشکل دیگر، از معجزه رابطه جنسی کامل استفاده کنید.

هر انسانی در طول شبانه‌روز نیازهای مختلفی دارد که یکی از این نیازها که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، نیاز جنسی است. همان طور که برای رفع گرسنگی می‌شود یک غذای کامل و مفید خانگی خورد یا می‌شود با یک ساندویچ بی‌خاصیت و حتی مضر نیاز را برطرف کرد، نیاز جنسی نیز همین حالت را دارد. کسی که می‌تواند این نیاز را با همسرش به طور کامل و عالی برطرف کند، احساس آرامش بیشتری را تجربه می‌کند. وقتی نیازهای جنسی ارضا شود، شما زندگی را از دریچه مثبت می‌بینید و برعکس وقتی نیازهایتان معطل می‌ماند، نیمه خالی لیوان زندگی را می‌بینید. همین می‌شود که صمیمیت‌ها رنگ می‌بازد و بتدریج روان زن و مرد از هم فاصله می‌گیرد و فقط جسم آنها کنار هم باقی می‌ماند. پس برای این‌که آرامش خودتان هم بیشتر شود، سعی کنید بهترین رابطه زناشویی را داشته باشید.

وقتی زن و شوهر در اتاق خواب از یکدیگر لذت کامل می‌برند، توانایی تحمل کاستی‌های یکدیگر را بیشتر پیدا می‌کنند. تصور کنید مردی که کمی شلخته است و وسایلش را جمع نمی‌کند، اگر در رابطه جنسی این هنر را داشته باشد که زنش را کامل ارضا کند، همسرش نیز با جان و دل شلختگی او را پوشش می‌دهد، اما وقتی همین مرد در رابطه جنسی فقط به ارضای خود فکر کند و همسرش به خاطر عدم دریافت معاشقه کافی نتواند لذت ببرد، با دیدن کمترین میزان شلختگی همسر، سر او فریاد می‌زند و شاید دلخوری‌اش را از جای دیگر این‌گونه نشان می‌دهد.

به نظر شما وقتی زن و مردی نیازهای جنسی‌اش به طور کامل ارضا شود آیا فضاهای بیرون از کانون خانواده می‌تواند تحریک‌های جدی در او ایجاد کند؟ البته ممکن است چنین اتفاقی بیفتد، اما احتمالش بسیار کمتر از زمانی است که رابطه جنسی گرمی برقرار نمی‌کنند. زنی که مورد معاشقه قرار نمی‌گیرد با دیدن کمترین توجه ممکن است دلش بلرزد زیرا زنان نیاز دارند مورد عشق واقع شوند. از طرفی مرد نیاز دارد تا قدرت خود را در رابطه جنسی نشان دهد. تمکین شریک جنسی‌اش را ببیند و فانتزی‌هایی که دوست دارد را با کسی اجرا کند. دوست دارد ببیند که زنی به او وابسته است و برای رابطه جنسی با او اشتیاق دارد، وقتی تمام اینها را در خانه خود داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد جایی خارج از خانه به دنبالش بگردد.

رابطه جنسی فواید زیادی دارد و شما برای بهره بردن از آنها کافی است کمی برایش وقت بگذارید و با همسرتان در این زمینه صحبت کنید و از همین امروز فصل جدی را در زندگی مشترک خود برای لذت جنسی از همسر باز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها