کمپانی چینی میزو به تازگی اعلام داشته است که در ماه گذشته حدود 3 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است و شکی نیست که بخش بزرگی از این موفقیت مربوط به اسمارتفون قدرتمند M2 Note است.
کد خبر: ۸۳۱۷۸۳
پرچمدار جدید میزو با پردازنده اگزینوس سامسونگ از راه می‌رسد

این کمپانی که سهم خوبی را در اختیار دارد حالا با تغییر در لوگوی خود سعی می‌کند نشان دهد که تغییرات زیادی را ایجاد خواهد کرد و به دنبال این امر شایعات نشان می‌دهد که پرچمدار جدید این شرکت با نام ME5 تا پایان امسال رونمایی خواهد شد.

این پرچمدار از همان پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد که در پرچمداران سامسونگ یعنی Note 5 و S6 وجود داشت، این پردازنده که لیتوگرافی 14 نانومتری با هشت هسته پردازشی را در بر داشت

با نام Exynos 7420 شناخته می‌شود و به زودی در دل پرچمدار جدید میزو قرار خواهد گرفت. بنچمارک‌های منتشر شده نیز این ادعا را تایید می‌کنند و امتیاز 69000 در انتوتو از قدرت این چیپست حکایت دارد.

به گزارش آی تی رسان، Meizu ME5 در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080P خواهد بود و از پردازنده اگزینوس به همراه 3 گیگابایت رم استفاده می‌کند و مدل دیگر احتمالا دارای پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20 خواهد بود که 4 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند.

هر دو مدل دارای دوربین 21 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 1.8 هستند که به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر عملکرد مناسبی خواهند داشت، همچنین دوربین سلفی 6.2 مگاپیکسلی در جلوی این اسمارتفون‌ها قرار خواهد گرفت.

باتری این محصول 3600 میلی آمپر ساعتی است و برای اسمارتفونی با ضخامت 8 میلی متری اندکی پایین محسوب می‌شود. قیمت پیش بینی شده این محصول 700 دلار است که محصول جدید میزو را در کلاس جدیدی نسبت به دیگر پرچمداران چینی بازار قرار می‌هد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها