مسئولان باشگاه الاهلی امارات از دو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در تهران تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۲۹۶۸۵
تقدیر باشگاه الاهلی از کریمی و روشن + عکس

به گزارش تسنیم، علی کریمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال الاهلی امارات که به همراه حسن روشن در هتل اسپیناس تهران، محل اقامت تیم الاهلی حضور پیدا کرده بود از سوی احمد خلیفه حماد مدیر اجرایی باشگاه الاهلی، کوسمین اولاریو سرمربی تیم الاهلی، احمد شاه مدیر اداری باشگاه الاهلی مورد استقبال قرار گرفت.

در این مراسم احمد خلیفه حماد به دو بازیکن پیشین تیم ملی ایران نشان باشگاه الاهلی را هدیه داد و در کنارش پیراهن شماره «8» این تیم را به علی کریمی هدیه داد. در سایت الاهلی از کریمی به عنوان جادوگر یاد شده است.

حسن روشن اولین بازیکن ایرانی تیم الاهلی بوده که با این تیم به دستاورد و پیروزی‌های زیادی رسیده و علی کریمی هم با پیراهن این تیم به عناوین قهرمانی رسید.

کریمی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه الاهلی گفت: باشگاه الاهلی برایم غریبه نیست، باشگاهی که زیباترین سال‌های زندگی‌ام را در آنجا گذراندم و با پیراهن سرخ این تیم به عناوین قهرمانی رسیدم. هنوز هم با هم‌تیمی‌های سابقم و باشگاه الاهلی در تماس هستم. هرگز این باشگاه را فراموش نخواهم کرد. اخبار تیم را همچنان دنبال می‌کنم چون یکی از هواداران پر و پا قرص الاهلی هستم.

هافبک پیشین پرسپولیس با اشاره به اینکه الاهلی می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، تصریح کرد: الاهلی پیشرفت زیادی کرده است. آنها در حال حاضر بهترین بازیکنان بومی را که بهترین بازیکنان امارات محسوب می‌شوند را در ترکیب خود دارند. الاهلی نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و نتایج خوبی به ثبت رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها