موفقیت های روز افزون هیسپان تی وی

شبکه هیسپان تی‌وی، نخستین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در خاورمیانه است که تاکنون توانسته است موفقیت‌های بین‌المللی زیادی کسب کند.
کد خبر: ۸۲۹۶۴۱
موفقیت های روز افزون هیسپان تی وی

به گزارش جام جم آنلاین به قنل از روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه در ماه می 2014 موفق به کسب «جایزه بین المللی خبرنگاری» از «باشگاه خبرنگاران مکزیک» شد.

این جایزه به خاطر بهترین اطلاع رسانی خبری در خاورمیانه به هیسپان تی وی اختصاص داده شد.

در فوریه 2015 نیز انجمن ملی گویندگان مکزیک جایزه «میکروفون طلا» را به شبکه هیسپان تی وی به عنوان بهترین شبکه بین‌المللی اسپانیایی زبان اهدا کرد.

این جایزه در مراسمی در شهر مکزیکوسیتی به علی اجاره‌دار، مسئول شبکه هیسپان تی وی و در حضور چهره‌های برجسته خبری و رسانه‌ای اسپانیایی زبان، مقامات عالی رتبه مکزیک، هنرمندان و همچنین مسئولان سفارت جمهوری اسلامی ایران در این کشور اعطا شد.

شبکه هیسپان تی وی این جایزه را به‌علت فعالیت برجسته خبری، ارائه برنامه‌های متفاوت و فعالیت چشمگیر اینترنتی از انجمن ملی گویندگان مکزیک که در سال 1951 تاسیس شده است و یکی از مهم‌ترین و معتبرترین انجمن‌های خبرنگاری در بین کشورهای اسپانیایی زبان به شمار می‌رود، دریافت کرد.

مجری مکزیکی الاصل هیسپان تی وی، «روبرتو د.لا مادرید» نیز در ماه مارس 2015 جایزه «میکروفون طلایی» را از انجمن گویندگان اسپانیایی زبان در آمریکا به عنوان بهترین مجری برنامه های تحلیلی اسپانیایی زبان دریافت کرد. این مراسم در میامی و درایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد.

همچنین در آوریل 2015 مجله «Palestina Digital» از فعالیت خبرنگار اسپانیایی الاصل هیسپان تی وی «ایزابل پرس» درباره بازتاب وضعیت مردم فلسطین در غزه قدردانی و جایزه «سرزمین فلسطین 2015» را به وی اهدا کرد البته به‌علت محاصره غزه به‌دست اسرائیل خبرنگار هیسپان تی وی نتوانست در این مراسم شرکت کند.

از جمله فعالیت‌های این خبرنگار می‌توان به بازتاب گسترده حمله 50 روزه رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد که دقیقه به دقیقه فجایع و اتفاقاتی را که در این منطقه رخ می‌داد از طریق هیسپان تی وی به دنیا مخابره می‌کرد.

کسب جایزه «Pilar Blanco» در ماه می 2015 به‌گزارش خبرنگار هیسپان تی وی در اسپانیا رویداد دیگری است که به افتخارات این شبکه می افزاید.

این جایزه به‌منظور بازتاب گسترده فعالیت ها و تظاهرات کارگری مردم اسپانیا در سندیکای کارگری مادرید به «رافائل گنزالس پرز» و «ادواردو لوپز خامار» اهدا شد.

«هیسپان تی وی به عنوان رسانه ای آلترناتیو که از 5 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است از طریق ماهواره، کشورهای اسپانیایی زبان را در زمان واقعی به اتفاقات روز می برد و وقایع را بازتاب می دهد».

سفارت ونزوئلا در تهران نیز به مناسبت روز خبرنگار در این کشور ، در ماه ژوئن 2015 با اهدای لوحی از فعالیت های هیسپان تی وی در بازتاب اخبار ایران و جهان با در نظر گرفتن اصل بی طرفی و صداقت تشکر کرد.

این جوایز با وجود تحریم‌های بنگاه‌های صهیونیستی و کشورهای وابسته به آن ها علیه شبکه هیسپان تی وی، پرس تی وی و سایر شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اهدا شده‌است.

شبکه هیسپان تی‌وی نخستین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان در خاورمیانه است که دسامبر 2011 آغاز به کار کرد و اکنون به صورت 24 ساعته با کیفیت اچ دی (HD) در دورترین نقاط جهان پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها