دختران جوان وقتی به سبک فیلم‌های هالیوودی فرار از زندان، نقشه فرار از خانه را اجرا می‌کردند نمی‌دانستند قربانی حادثه‌ای مرگبار می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۹۴۶۰

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه مامور کلانتری تهرانپارس هنگام گشتزنی متوجه پیکر دو دختر جوان در کنار پیاده رو شد. مامور جوان خود را به آنها رساند و متوجه شد دو دختر جوان بی‌هوش روی زمین افتاده‌اند. او موضوع را به اورژانس و کلانتری اعلام کرد و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. با حضور اورژانس در محل، مرگ دو دختر جوان بر اثرسقوط از ارتفاع تائید شد. با اعلام موضوع به تیم جنایی و تحقیق از ساکنان ساختمان، پدر و مادر یکی از آنها که دختری 17 ساله و ساکن طبقه چهارم ساختمان محل سقوط بود، شناسایی شدند. پدر خانواده که با مشاهده جسد دخترش سحر شوکه شده بود به بازپرس جنایی گفت: امروز لیلا دوست دخترم به خانه ما آمد. آنها قصد داشتند ساعت 8 شب بیرون بروند که به دلیل تاریکی هوا مخالفت کردم. آن دو که ازاین بابت ناراحت شده بودند به اتاقشان رفتند و در را بستند. چون عصبانی بودم سراغشان نرفتم تا این‌که مامور پلیس زنگ خانه را زد و از سقوط دخترم سحر و دوستش خبر داد.

در ادامه با بررسی صحنه سقوط دختران، تیم جنایی تعدادی ملحفه سفید را که به یکدیگر گرده خورده و کنار اجساد افتاده بود،پیدا کردند. با بررسی‌های تخصصی مشخص شد دو دختر 18 و 17 ساله وقتی با مخالفت پدر سحر برای بیرون رفتن مواجه شده‌اند به روش فیلم‌های فرار از زندان با گره زدن ملحفه‌ها قصد داشتند از راه پنجره به بیرون از خانه بروند. تحقیقات تخصصی نشان داد وقتی آنها ملحفه‌ها را به نرده بالکن گره زده و هر دو همزمان مشغول پایین آمدن از آن بودند ملحفه به دلیل تحمل نکردن وزن آنها پاره شده و دو دختر جوان به خیابان سقوط کرده و جانشان را از دست داده‌اند.

با مشخص شدن علت سقوط، اجساد آنها با دستور قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات درباره علت حادثه توسط ماموران آغاز شد.

تبرئه زن میانسال از اتهام قتل پسر جوان

زن میانسال که به اتهام قتل پسر مورد علاقه دخترش دستگیر شده بود، با اثبات بی‌گناهی‌اش آزاد شد. پسر جوان هنگام فرار از بالکن سقوط کرده و جان باخته بود.

به گزارش جام‌جم، ظهر روز یازدهم مرداد امسال ماموران کلانتری شهرک غرب تهران با تماس زنی در جریان سقوط پسر جوانی در یکی از خیابان‌های محله مهستان قرار گرفتند. با حضور ماموران و تکنیسین اورژانس مشخص شد پسر جوان جانش را از دست داده است. با اعلام موضوع به تیم جنایی و در تحقیقات اولیه از شاهدان معلوم شد پسر جوان بر اثر سقوط از بالکن طبقه چهارم ساختمانی، جانش را از دست داده است.

در ادامه هویت حامد 22 ساله شناسایی و با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیق از ساکنان ساختمانی که پسر جوان خود را از آنجا پرت کرده بود، آغاز شد.

زن میانسال در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: امروز صبح سر کار رفتم و دختر 16ساله‌ام خانه بود. حدود ساعت 10 صبح دخترم سارینا با من تماس گرفت و پرسید امروز کی به خانه برمی‌گردم و بعد از آن چند بار دیگر هم تماس گرفت و این سوال را پرسید که من به موضوع مشکوک شدم و ساعت 12 با گرفتن مرخصی به خانه آمدم، اما هرچه در می‌زدم، او در را باز نمی‌‌کرد تا این که دقایقی بعد سارینا آشفته در را گشود. او دستپاچه بود و وقتی علت دیر باز کردن در را پرسیدم، جواب سربالا داد. در این هنگام زنگ تلفن همراهش به صدا درآمد که خودم جواب دادم و مردی آن سوی خط گفت با حسام کار دارد و همان موقع متوجه شدم مرد غریبه‌ای در خانه است. به سمت اتاق خواب رفتم که دیدم پسر جوانی خود را از بالکن به پایین پرت کرد. با اظهارات زن میانسال، او بازداشت شد و خانواده حسام نیز که متوجه مرگ پسرشان شده بودند، با مراجعه به شعبه سوم دادسرای جنایی از زن جوان و دخترش به اتهام قتل شکایت کردند. پدر حسام در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: پسرم مدرک فوق‌لیسانس داشت و نمی‌دانم در خانه این زن چه‌کار می‌کرده، آنها پسرم را از طبقه چهارم پرت کرده و باعث مرگش شدند. روز گذشته با انتقال زن جوان به دادسرا و تحقیقات بیشتر توسط سجاد منافی‌آذر مشخص شد پسر جوان از ترس، خودش را به پایین پرت کرده و اظهارات مادر سارینا صحت دارد به همین دلیل زن جوان از اتهام قتل تبرئه و برای او قرار منع تعقیب صادر شد.

3 مصدوم در انفجار گاز پیک‌نیک

انفجار گاز پیک‌نیک در خانه‌ای در شهرری، به سوختگی و مصدومیت سه عضو یک خانواده منجر شد.

به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران دراین‌باره گفت: ساعت 23 شامگاه دوشنبه انفجار در یک خانه مسکونی در منطقه حمزه‌آباد شهرری به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به آنجا اعزام شده و مشاهده کردند انفجار در طبقه دوم یک واحد مسکونی دو طبقه رخ داده که بر اثر شدت انفجار علاوه بر شکستن شیشه‌ها به دیوار این خانه نیز خساراتی وارد شده است. به کمک همسایه‌ها و پیش از حضور آتش‌نشانان، سه عضو یک خانواده از جمله مادر، پدر و دختر هفت ساله آنها که دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.بررسی اولیه نشان می‌داد علت وقوع این انفجار نشت گاز پیک‌نیک و ایجاد جرقه ناگهانی ‌بوده است.

کلاهبرداری عروس قلابی در شب خواستگاری

مرد زن‌نما که با فریب خواستگاران اینترنتی از آنها اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فارس با بیان این خبر گفت: جوان 30 ساله شیرازی با ارائه شکایتی مدعی شد از طریق شبکه اجتماعی بی‌تالک با دختری آشنا شدم که خانواده‌اش در ایران نبوده و با عمویش در یکی از استان‌های کشور زندگی می‌کند. قرار بود مراسم خواستگاری با حضور خانواده‌ها در شیراز جنبه رسمی به خود بگیرد.

وی افزود: روز مراسم خواستگاری دختر مورد نظر با ارسال پیامی ادعا می‌کند خودروی عمویش در جاده خراب شده و برای تسویه حساب تعمیرگاه به شش میلیون ریال نیازمند است. شاکی نیز مبلغ خواسته شده را واریز می کند اما پس از آن تنها پل ارتباطی آنها که شبکه اجتماعی بی‌تالک بوده، توسط دختر جوان مسدود می شود.

با بررسی های فنی و تخصصی، وی که مرد جوان 29 ساله‌ای بود شناسایی و دستگیر شد. در تحقیقات مشخص شد متهم با پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی و با استفاده از مهندسی اجتماعی قربانیان دیگری نیز داشته است که با وعده‌های مختلف آنها را فریب داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها