چهار مرد که به اتهام فریب مردم به بهانه فروش خودرو از آنها 4.5 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و به شمال کشور گریخته بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۲۷۹۹۲

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت:رسیدگی به این پرونده ازچندی پیش با شکایت افرادی در رابطه با کلاهبرداری مدیر یک شرکت بازرگانی و همدستانش در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوی پلیس برای دستگیری افراد کلاهبردار ادامه داشت تا این که ماموران با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند متهمان پس از کلاهبرداری چهار میلیارد و 500 میلیون تومانی از 107 نفر، دفتر شرکت را که اجاره‌ای بوده به مالک آن تحویل داده و به مکان نامعلومی رفته‌اند. سرهنگ صابر عباس‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند ماه پس از این کلاهبرداری، روزهای پایانی هفته گذشته مخفیگاه چهار متهم در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی شد و آنها همراه سه نفر دیگر که در زمینه شناسایی و فریب مالباختگان فعالیت داشتند، دستگیر و همگی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

سرقت‌های سریالی 9 تبهکار مسلح از خانه‌های مردم

9 مرد تبهکار که بعد از آزادی از زندان و تشکیل باند مسلحانه شبانه وارد خانه‌های مردم شده و با بستن دست و پای صاحبخانه‌ها اموال قیمتی آنها را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: از چندی پیش شکایت‌های مردمی در رابطه با سرقت اموال خانه‌هایشان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان و انار قرار گرفت. با افزایش شکایت‌ها پلیس اطمینان یافت سارقان فراری از اعضای یک باند حرفه‌ای هستند. بنابراین با تشکیل پرونده‌های قضایی، تحقیقات پلیس این دو شهر برای دستگیری سارقان فراری و کشف اموال سرقتی آغاز شد. سردار حسین چناریان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد علاوه بر این دو شهر، یک مورد سرقت مشابه نیز از خانه فردی در روستای رباط و حاشیه شهر رخ داده است. جستجوی پلیس ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش مخفیگاه‌های سارقان فراری شناسایی شد و آنها که 9 نفر بودند در عملیات جداگانه در رفسنجان و کرمان و مسیر جاده‌ای کرمان ـ زاهدان دستگیر شدند.

مرده‌ای که پس از 50 سال زنده شد!!

مرد 75 ساله‌ای که برای جراحی به درمانگاه رجایی مراجعه کرده بود متوجه شد 51 سال پیش برای وی گواهی فوت صادر شده است.

به گزارش مهر، اکبر بهرامی، مسئول حراست مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین در این باره گفت: فرد 75 ساله‌ای برای جراحی به مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین مراجعه کرده بود که پس از اقدامات لازم، هنگام ترخیص با مشکل پرداخت هزینه روبه‌رو شد. بعد از مراجعه این فرد به مددکاری مشخص شد برای این فرد 51 سال پیش، گواهی فوت صادر شده است. با پیگیری مسئولان مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی و همکاری ادارات مرتبط، گواهی فوت وی باطل شد و این فرد توانست با تهیه شناسنامه زیر پوشش بیمه نیز قرار بگیرد.

21 مصدوم در واژگونی مینی‌بوس

واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده امامزاده محمدبن‌حسن الیگودرز، به مصدومیت 21 نفر منجر شد.

به گزارش فارس، غلامرضا لونی، رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز در این باره گفت: ساعت 2 و 50 دقیقه جمعه سی‌ام مرداد، یک دستگاه مینی‌بوس حامل زائران امامزاده محمدبن‌حسن الیگودرز که اهل شهرستان خمین بودند در جاده این شهر واژگون شد و بر اثر این حادثه 21 نفر مجروح و به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) منتقل شدند. علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است. حال مصدومان هم رضایت‌بخش اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها