حدادعادل با تاکید بر این که کسی نباید با سکوت خود بر وطن‌فروشی‌ فعالان فتنه صحه بگذارد، گفت: ملت ایران باید مراقب باشند تا کسانی که دیروز در فتنه 88 آتش‌بیار معرکه بوده‌اند دوباره تحت هیچ نام دیگر و زیر هیچ نقاب دیگر و در هیچ فرصت دیگری به منصب و مسئولیت نرسند.
کد خبر: ۸۲۷۶۱۰

به گزارش فارس، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در نطق دیروز خود در صحن علنی مجلس با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: اکنون بار دیگر آمریکایی‌ها به بهانه مذاکرات هسته‌ای، به خیال نفوذ در ایران افتاده‌اند، آنها همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند به راهنمایی و توطئه انگلیسی‌ها، قصد دارند در ایران دودستگی ایجاد کنند، همان‌طور که قبل از کودتای 28 مرداد میان طرفداران آیت‌الله کاشانی و مصدق دودستگی ایجاد کردند و می‌خواهند دوباره در ایران نفوذ کنند و سیاست، امنیت، اقتصاد و فرهنگ جامعه ایرانی را مثل سال‌های قبل به‌دست گیرند.

حدادعادل اظهار کرد: در این شرایط آنچه قابل توجه و عبرت‌آموز است نامه‌ای هشت صفحه‌ای است که نهم آذر سال 88 توسط بعضی افراد فعال در فتنه سبز از ایران به آمریکا فرستاده شده و این روزها متن آن در آمریکا منتشر شده است، این نامه در پاسخ این پرسش وزارت خارجه آمریکا از رهبران جنبش سبز است که «ما باید چه کاری انجام دهیم و چه کاری نباید انجام دهیم.»

وی ادامه داد: پاسخی که به این نامه داده شده، به اندازه‌ای شرم‌آور است که تا ابد برای نویسندگان آن، که البته نام خود را اعلام نکرده‌اند، سیاه‌رویی به بار می‌آورد. آنها به آمریکایی‌ها می‌گویند اگر می‌خواهید جنبش سبز به پیروزی برسد ایران را تحریم اقتصادی کنید چون می‌خواهد بمب اتمی بسازد، به ایران فشار وارد کنید تا مردم از ما حمایت کنند و در برابر جمهوری اسلامی بایستند. حدادعادل تصریح کرد: آنها آمریکایی‌ها را تشویق و دعوت می‌کنند برای دست یافتن به منافع غرب در ایران و تامین صلح جهانی با ایران در مذاکرات هسته‌ای توافق نکند و به جای آن فشار و تحریم اعمال کند. آنها صریحا به آمریکایی‌ها می‌گویند جنبش سبز طرفدار جدایی دین از سیاست در ایران است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با طرح این پرسش که آیا هیچ ایرانی باشرف و وطن‌خواهی هست که با خواندن این نامه، به این همه خیانت و وطن‌فروشی و پستی و بیگانه‌پرستی لعنت و نفرین نکند و از فتنه 88 بیزاری نجوید، تصریح کرد: ملت ایران نهم دی‌ماه 88 با نمایش باشکوه خود در سراسر ایران به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و مزدوران داخلی آنها پاسخی شایسته دادند.

وی خاطرنشان کرد: دولت هم باید این رهنمود رهبر معظم انقلاب را که بارها فرموده‌اند فتنه خط قرمز ماست جدی بگیرد، آمریکا هم بداند که فرزندان خمینی و خامنه‌ای اجازه نخواهند داد در ایران دوباره نفوذ آمریکا برقرار شود. ملت ایران وحدت خود را با اطاعت از رهبری معظم خود حفظ خواهد کرد. برجام هم موجب دودستگی و راهی برای نفوذ آمریکا نخواهد شد. مجلس هم با وحدت در تصمیم‌گیری بر سر منافع ملی و تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام وظیفه خود را انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها