مرد جوان که برای معامله عتیقه 20 میلیون تومان به دوستش داده بود، وقتی نتوانست به پول خود برسد نقشه قتل دوستش را طراحی و اجرا کرد.
کد خبر: ۸۲۵۳۸۸

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از هشتم مرداد امسال و همزمان با شکایت زنی در باره ناپدید شدن مرموز همسرش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

زن جوان به ماموران اداره مبارزه با آدم‌ربایی پلیس آگاهی تهران گفت: همسرم مصطفی از چندی پیش با یکی از دوستانش به نام علی بر سر پول اختلاف پیدا کرده بود تا این که علی به در خانه ما مراجعه و ادعا کرد همسرم به اتهام حمل موادمخدر دستگیر شده و از من خواست برای آزادی او، اسناد مالکیت خودروی همسرم را تحویلش دهم که عنوان کردم اسناد و مدارک ماشین پیش مصطفی است. پس از چند ساعت، همسرم به خانه آمد و زمانی که موضوع مراجعه علی به در خانه را گفتم، عصبانی شد و برای صحبت کردن با علی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

پس از این شکایت، ماموران راهی خانه علی در بومهن شده و دهم مرداد او را در خانه مجردی‌اش دستگیر کردند.

علی پس از انتقال به اداره یازدهم، موضوع اختلاف با مصطفی را تأیید کرد اما منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت او شد تااین‌که در بازرسی از محل سکونت علی، گوشی تلفن همراه مصطفی کشف شد.

با کشف این سرنخ بازجویی از علی ادامه یافت تا این‌که 19 مرداد، لب به اعتراف گشود و گفت: چندی پیش 20 میلیون تومان برای خرید عتیقه به مصطفی پرداخت کردم، اما او بدون هیچ اقدامی،یک روز گفت: «پول تو را برده اندو حاضرم برای پرداخت خسارت، ماشینم را به تو تحویل دهم». اما مصطفی به وعده‌اش عمل نکرد ومن هم به در خانه‌اش رفتم تابه بهانه‌ای اسناد و مدارک خودرو را از همسر مصطفی بگیرم وبه این ترتیب او را مجبور کنم ماشین را به من تحویل دهد که در این کار نیز موفق نشدم.

علی در باره نحوه ارتکاب جنایت و پنهان کردن جسد گفت: مصطفی با اطلاع از موضوع، به خانه من آمد. ابتدا با یکدیگر مشاجره لفظی داشتیم اما پس از مدت کوتاهی آرام شد و شیشه مصرف کردیم. پس از مصرف شیشه، مصطفی خوابید و من نیز در فرصت مناسب با یک رشته طناب او را خفه کردم. سپس دست و پایش را با طناب بسته و جسدش را با ماشین خودش به بیابان‌های اطراف بومهن در جاده ماملو منتقل و جسد و خودروی مصطفی را همانجا رها کردم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت:پس از اعتراف قاتل، ماموران راهی محل رها کردن جسد شده و همان روز جسد مصطفی را کشف کردند اما از خودرو خبری نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها