دو پسر جوان به دلیل اختلافات خانوادگی نقشه قتل برادر بزرگ‌تر خود را در جشن عروسی اجرا کردند.
کد خبر: ۸۲۴۷۱۹

به گزارش جام‌جم، شامگاه 8 مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اراک تماس گرفت و از درگیری خونینی در یک جشن عروسی خبر داد.

ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردی میانسال به نام محسن بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده است. ماموران مرد زخمی را از طریق امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل کردند، اما ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

در این مرحله، ماموران به تحقیق از خانواده مقتول و شاهدان جنایت در مجلس عروسی پرداختند که مشخص شد عاملان حادثه دو برادر مقتول بوده‌اند که با وی درگیر شده و یکی از آنها این جنایت را مرتکب شده است.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری و برادرش، آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. ماموران همزمان با شروع تحقیقات به خانه پدری مقتول رفتند تا شاید ردی از متهمان فراری پیدا کنند، اما معلوم شد این دو جوان خانه را ترک کرده و کسی از آنها خبری ندارد. جستجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد یکی از دو متهم فراری که در جریان درگیری خونین زخمی شده، برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر آمده و تحت درمان قرار دارد.

در این مرحله، ماموران برای بررسی موضوع و دستگیری متهم وارد عمل شدند و عامل جنایت را در بیمارستان دستگیر کردند. با انتقال فرد دستگیر شده به اداره جنایی، وی بازجویی شد و به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت: من و برادرم محسن مدت‌ها بود که به دلیل مسائل مختلف با هم اختلاف داشتیم. شب حادثه تصمیم گرفتم، از او انتقام بگیرم. بنابراین با اطلاع از این که برادرم همراه خانواده‌اش در آن جشن عروسی حضور دارند، موضوع را با برادر کوچک‌ترم که او نیز از وی کینه به دل داشت، در میان گذاشتم و دو نفری سراغ برادرم رفتیم.

متهم به قتل اضافه کرد: ابتدا درگیری ما لفظی بود، اما با بالا گرفتن این درگیری، با چاقویی که به همراه داشتم، ضربه‌هایی به محسن زدم. افراد حاضر در جشن عروسی تلاش کردند چاقو را از دستم بگیرند و برادرم را نجات دهند، اما نتوانستند و در جریان این زد و خورد خودم هم آسیب دیدم. زمانی که برای درمان به بیمارستان رفتم، دستگیر شدم. روز بعد نیز برادر متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی به شرکت در این قتل اعتراف کرد. متهمان دو روز پیش صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند.

پسر 12 ساله زندگی بخشید

اعضای بدن نوجوان محمودآبادی که هنگام پیدا کردن عروسک دخترخاله‌اش دچار برق‌گرفتگی شده بود، به شش نفر زندگی دوباره‌ای هدیه کرد.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی موسوی نوجوان 12 ساله‌ محمودآبادی هنگام گرفتن عروسک دخترخاله‌اش که به درون رودخانه افتاده بود، دستش را از پایه‌های یک تابلوی تبلیغاتی گرفت تا شاید با رساندن خود به عروسک آن را از آب بیرون بیاورد که دچار برق‌گرفتگی شد.

این پسر نوجوان در این حادثه دچار مرگ مغزی شد و خانواده‌اش تصمیم گرفتند شش عضو بدن وی را به بیماران هدیه کرده و به آنها زندگی دوباره ببخشند.

رمال متجاوز دستگیر شد

مرد رمالی که با فریب زنان از آنها کلاهبرداری می‌کرد، بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیدرضا صادقیان، فرمانده انتظامی اردکان در این‌باره گفت: ماموران مرد رمال و فالگیری راکه با اغفال مردم، کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر کردند. این رمال 45 ساله غیربومی و از یک سال پیش ساکن این شهر بوده است. متهم تاکنون پنج میلیون تومان اخاذی کرده و چند مورد تجاوز به عنف هم داشته است. در بازرسی از خانه مرد رمال مقداری وسایل فالگیری و رمالی، 300 نسخه دعا و چند جلد کتاب کشف و متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

انتقامگیری اینترنتی از آقای کارگردان

مرد جوان زمانی که متوجه شد کارگردان مطرح سینما حاضر به پرداخت پولی بابت تبلیغات اینترنتی وی نیست، دست به انتقامگیری زد و با نوشتن مطالب غیراخلاقی و دروغین در فضای مجازی او را به دردسر انداخت.

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته مرد میانسالی با حضور در پلیس فتای استان البرز و ارائه شکایتی عنوان کرد: در زمینه فیلمسازی برای تلویزیون و سینما و تهیه تله‌فیلم فعالیت دارم. چند روز پیش از طریق دوستانم متوجه شدم مطالب غیراخلاقی و اطلاعات دروغی در رابطه با من در فضای مجازی و همچنین چند وبلاگ به نام خودم، درج شده است. این کار باعث شده مشکلاتی در زمینه کاری پیدا کنم و اعتبار حرفه‌ای‌ام به خطر بیفتد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این مزاحم اینترنتی آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند متهم اینترنتی یک مرد است و در یکی از محله‌های مرکزی شهر کرج زندگی می‌کند. ماموران فتا با هماهنگی قضایی به خانه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا گفت: از مدتی پیش با این کارگردان آشنا شدم. او از من خواست با راه‌اندازی تعدادی وبلاگ و سایت اینترنتی، برای وی و کارهایش تبلیغاتی انجام دهم که طبق خواسته‌اش عمل کردم، اما مرد کارگردان از پرداخت دستمزدم خودداری کرد. چند بار به دفتر کارش رفتم و از او خواستم بدهی‌اش را بپردازد، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا این که تصمیم گرفتم با انتقامگیری اینترنتی او را مجبور کنم طلبم را بدهد.

سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتای استان البرز در این‌باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم این جوان ادامه دارد.

سونای برج فرمانیه قربانی گرفت

کارگری که برای تعمیرات به داخل چاه 45 متری سونای یک برج مسکونی در فرمانیه رفته بود، بر اثر گازگرفتگی فوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 9 و 38 دقیقه دیروز حادثه گرفتار شدن یک کارگر درون چاهی در فرمانیه به سامانه 125 آتش‌نشانی گزارش شد و ماموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشانان مشاهده کردند، در قسمت استخر و سونای این برج، چاه 45 متری وجود داشته که یکی از کارگران برای تعمیرات به داخل چاه رفته که با استنشاق گاز مسموم شده است. پس از خارج کردن کارگر از داخل چاه مشخص شد، او به دلیل مسمومیت جان باخته است.

تصادف تویوتا با 6 خودرو در ولنجک

بی‌احتیاطی راننده تویوتا باعث تصادف این خودرو با شش دستگاه خودروی پارک شده در حاشیه خیابان ولنجک تهران شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه یکشنبه یک دستگاه سواری تویوتا کرولا در مسیر شمال به جنوب خیابان امیرآبادی در ولنجک در تردد بود که راننده آن کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و به شش دستگاه خودروی سواری که در حاشیه خیابان پارک شده بود، برخورد کرد. این حادثه گرچه خسارت بالایی برجای گذاشت اما فوتی و مصدومی نداشت. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد علت این حادثه بی‌دقتی راننده در رفع نقص فنی خودرو و بروز نقص در سیستم ترمز خودروی وی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها