قتل عام خانوادگی با سم در بروجرد پلیس را در برابر معمایی مرموز قرار داد. پسر خانواده قبل از رفتن به کما، پدرش را به عنوان قاتل معرفی کرده بود.
کد خبر: ۸۲۳۲۷۴

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در این باره به جام‌جم گفت: شامگاه شنبه فردی با مرکزفوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بروجرد تماس گرفت و از مسمومیت خود و دیگر اعضای خانواده‌اش در شهرک اندیشه این شهر خبر داد. کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه با اجساد یک زن میانسال و دختر 12 ساله‌اش روبه‌رو شدند. پیکر نیمه‌جان پسر 14 ساله‌ای هم کنار آنها قرار داشت که به سختی نفس می‌کشید.

سرهنگ علیرضا دلیری خاطرنشان کرد: پسر نوجوان این خانواده قبل ازکما مدعی شد پدرش با خوراندن سم به آنها دست به قتل‌عام خانوادگی زده است. دقایقی بعد با آمدن امدادگران اورژانس، پسر نوجوان به بیمارستان منتقل شد. کارآگاهان جنایی در تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند پدر این خانواده اختلاف شدیدی با همسرش داشته و شب هنگام او را دیده‌اند که سراسیمه خانه را ترک کرده است.

وی ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات، مشخصات پدر خانواده دراختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و مرد میانسال در پایانه مسافربری این شهر شناسایی و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی، قتل اعضای خانواده‌اش را انکار کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد، با توجه به اظهارات ضد و نقیض این مرد و آخرین گفته‌های پسرش پیش از به کما رفتن، متهم با قرار قانونی بازداشت شد. تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی ازاین جنایت در حالی ادامه دارد که بررسی‌های اولیه پزشکان قانونی نشان می‌داد مادر و دختر بروجردی بر اثر مسمومیت با سم فوت کرده‌اند. با توجه به وخامت حال پسر 14 ساله این خانواده، او از بیمارستان بروجرد به بیمارستان دیگری منتقل شده و تلاش پزشکان برای نجات جان وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها