داماد کینه‌جو که با ضربات چاقو همسرش و والدین او را از پای درآورده و گریخته بود، تحت‌تعقیب پلیس دزفول قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۲۸۸۰

به گزارش فارس، پیش از ظهر دوشنبه در کوی مدرس جنایت هولناکی رخ دادکه به قتل‌عام سه عضو یک خانواده منجر شد. ماموران با حضور در محل دریافتند جنایت در یک خانه مسکونی رخ داده و پدر، مادر و دختر خانواده بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو از پای درآمده‌اند. تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد عامل جنایت داماد خانواده بوده که با آنها اختلاف داشته و به زور وارد خانه آنها شده و به این جنایت دست زده است. جستجوی پلیس برای دستگیری او و رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.

محاکمه پسر نوجوان به اتهام قتل معلمش

پسر 15 ساله که با ضربات چاقو معلم خود را در شهرستان بروجرد کشته بود، در دادگاه کیفری استان لرستان محاکمه شد .

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 صبح روز اول آذر سال گذشته، محسن خشخاشی 43 ساله در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان پسرانه حافظی در خیابان ۴۵ متری بسیج شهرستان بروجرد بود که دانش‌آموز 15 ساله‌اش وارد کلاس شد و بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش رفت. معلم از او خواست به دلیل غیبت‌های غیرموجه از دفتر نامه بیاورد که پسر نوجوان به طرفش حمله‌ور شد و با چاقویی که همراه داشت، ضرباتی به گردن و سینه معلم خود وارد کرد و گریخت.

هشتم دی همان سال، کارآگاهان متهم را در کانون اصلاح و تربیت تهران شناسایی و بازداشت کردند . دیروز نخستین جلسه محاکمه شعبه اول دادگاه کیفری استان لرستان برگزار شد .

در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم برای متهم نوجوان درخواست اشد مجازات (قصاص)کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت .

پس از دفاعیات متهم و وکیلش قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها