حداد عادل:

آنهایی که خونسرد هستند باید استدلال کنند چرا دلواپس نیستند

نماینده مردم تهران گفت: هدف غرب از تحریم ها به زانو درآوردن مردم ایران بود تا در مقابل نظام بایستند و لذا نگرانی انها سلاح هسته ای نیست بلکه آنها با انقلاب و استکبار ستیزی ما مشکل دارند.
کد خبر: ۸۲۲۶۳۱
آنهایی که خونسرد هستند باید استدلال کنند چرا دلواپس نیستند

به گزارش جام جم آنلاین، غلامعلی حداد عادل که شامگاه یک شنبه در نشست خبری با حضور بسیجیان در مکان حسینیه قرآن و عترت مشهد سخنرانی می کرد افزود: در شرایط فعلی عده ای در داخل کشور اظهار کردند که ما دلواپس هستیم و عده ای دیگر آنها را مورد تمسخر قرار دادند و هو کردند و بعد از آن دلواپس بودن شد ابزاری سیاسی برای سرکوب یک عده.

وی با بیان اینکه دلواپس بودن یک چیز طبیعی است ابراز کرد: من از همان روزهای اول اعلام کردم که دلواپس هستم و دلواپس نبودن یک امر غیر طبیعی است و آنهایی که خونسرد هستند باید استدلال کنند که چرا دلواپس نیستند.

وی با اشاره به گفتگوهای هسته ای افزود: نکته این قضیه که مذاکرات بسیار مهم جلوه کرده و من که هفتاد سال سن دارم در عمر خودم به یاد ندارم که بر سر یک موضوع قدرت های غربی به این اندازه اهتمام داشته باشند.
سایت خبری فرهنگ نیوز در این باره نوشت: حداد عادل با بیان اینکه جنگ ها و معاهدات همیشه وجود داشته اند ادامه داد: اما اینکه وزیر امور خارجه آمریکا که برای یک ساعت وقتش هفته ها قبل برنامه ریزی می کند ۱۶ یا هفده روز کار خود را رها کرده و از واشنگتن با پای شکسته به وین بیاید قابل تفسیر است.
وی ادامه داد: علاوه بر آن وزرای خارجه فرانسه، انگلیس، آلمان، چین به همراه هیئت هایشان در این مذاکره حضور فعال داشتند و به این ترتیب پدیده ای که مربوط به یک کشور بود به یک پدیده جهانی تبدیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها