پوستر فیلم مزارشریف رونمایی شد + عکس

پوستر فیلم سینمایی مزارشریف به کارگردانی عبدالحسن برزیده که توسط بهزاد خورشیدی طراحی شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۸۲۱۳۰۴
پوستر فیلم مزارشریف رونمایی شد + عکس

خورشیدی درباره روند طراحی پوستر فیلم سینمایی مزارشریف گفت: پوسترها شناسنامه و هویت ماندگار سینما هستند. هرچند به ظاهر ساده و در دسترس می آیند ولی به طور حتم تاثیر مثبت در جذب مخاطب سینما خواهد داشت.

وی افزود: بی گمان پوستر کارکرد بصری در عرصه تبلیغات دارد و از این سیل توفنده رسانه های مجازی بی گزند نمانده است.

این طراح اظهار داشت: بر این نکته اصرار دارم که بگویم یک اثر تبلیغی خوب که شامل پوستر فیلم هم می شود. نسبت به گذشته از اثر گذاری پویا و موثرتری هم برخوردار شده است. چرا که به واسطه حضور در فضای مجازی اینترنتی به میزان مخاطب و بیننده بیشتری دسترسی پیدا کرده است و با اشتراک گذاردن آن به میزان اثر بخشی آن نیز کمک خواهد کرد.

خورشیدی گفت: در این سال ها همه تلاش ام را بر ارائه پوسترهای متفاوت تری قرار دادم. قطعا آنچه ماندگار می شود مجموعه ای از آثار خوب و باکیفیت استاندارد است.

وی در ادامه درباره پوستر فیلم مزار شریف توضیح داد: در پوستر این فیلم رابطه عاطفی زن افغان و دیپلمات ایرانی حس خوبی را برایم منتقل کرد و پوستری را طراحی کردم که در آن یک اثر ساده همراه با موتیف و رنگهای بسیار و در خشان حضور داشته باشد و به نوعی هم راویتگر فضای فیلم و موقعیت جغرافیایی فیلم باشد.

خورشیدی در رشته گرافیک تحصیل کرده است و عضو موسس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران است.

وی پیش از این طراحی پوستر فیلم های چون رستاخیز، کپی برابراصل، اشکان و انگشتر متبرک، روباه، از رییس جمهور پاداش نگیرید، مردی که اسب شد، یک شب، دریا و ماهی پرنده، امروز، یه حبه قند، حوض نقاشی، سربه مهر، هیس دخترها فریاد نمی زنند و ... را در کار نامه خود داشته است.

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی مزار شریف به کار گردانی عبدالحسن برزیده اوایل شهریور 94 در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود.

این فیلم داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد.

حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها