روی موج صدا

«نشانی قلب من است» از رادیو نمایش

پخش مجموعه نمایشی «نشانی قلب من است» به کارگردانی مجید حمزه از امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو نمایش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۱۹۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش به نویسندگی مرضیه رشیدبیگی تولید شده و روایتگر قصه انسان‌هایی است که گرچه مرده‌اند، اما با خود زندگی را به ارمغان آوردند. نمایش نشانی قلب من است داستان زندگی امیر، پسری است که سالیان بسیاری منتظر اهداکننده قلب است. تا این‌که فردی به نام امیررضا در اثر سانحه تصادف می‌میرد و قلبش به امیر اهدا می‌شود. امیررضا از بچه‌های جبهه و جنگ بوده و تا زمانی که زنده است، طبق قولی که به مادرش داده، به دنبال برادر گمشده‌اش است، اما نمی‌تواند او را پیدا کند و...

در این نمایش صفا آقاجانی، شهین نجف‌زاده، زهره مجابی، احمد گنجی، باقر کریم‌پور، مهین فردنوا، توران مهرزاد، مهدی نمینی‌مقدم، مهرداد مهماندوست و تعداد دیگری از هنرمندان رادیو نمایش به ایفای‌نقش پرداختند.

«جوان و غریبه» به روایت امیرحسین مدرس

قصه «جوان و غریبه» با گویندگی امیرحسین مدرس از رادیو ایران پخش می‌شود.

حسن بنایی تهیه‌کننده برنامه «قصه ظهر جمعه» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه با اعلام این خبر گفت: فردا قصه جوان و غریبه از متون کهن را روایت می‌کنیم. این داستان درباره مرد بازرگانی است که از دنیا می‌رود و به پسرش نصیحت می‌کند که انسان درستکاری باشد و راه او را ادامه بدهد، اما پسر با جوانان نااهل بعد از مرگ پدر، نشست و برخاست می‌کند و دارایی خود را به باد می‌دهد. جوانی درستکار از راه می‌رسد و می‌خواهد به جوان قصه کمک کند که دوباره به راه خود بازگردد، اما ماجراهایی اتفاق می‌افتد. این نمایش ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

جشنواره زیر چترفرهنگ در رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ برای تابستان امسال برنامه جدیدی با رویکرد تفریحی، مسابقه طنز، سرگرمی و اطلاع‌رسانی با عنوان «جشنواره زیر چتر فرهنگ» برای پخش در نظر گرفته است. این برنامه قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه در دو جدول زمانی سه ساعته صبح و بعدازظهر در ساعات 8 و 30 دقیقه و 16 پخش شود. این برنامه قالب مسابقه دارد و مخاطبان می‌توانند با شماره تلفن‌های 22040085 و 22058800 و شماره پیامک 30000558 در این برنامه شرکت کنند.

بازگشت «سلام کوچولو» به رادیو

سری جدید برنامه «سلام کوچولو» با اجرا و کارگردانی عذرا وکیلی از امروز ساعت 8 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.عذرا وکیلی، مجری برنامه سلام کوچولو درباره این برنامه گفت: در این سری از برنامه سلام کوچولو تلاش کرده‌ایم با کودکان سایر نقاط کشور ارتباط بیشتری برقرار کنیم وتعداد مجریان کودک برنامه هم بیشتر شده است.

صبح و زندگی برای سلامتی

شبکه رادیویی سلامت، امروز در برنامه «صبح و زندگی» به موضوع افزایش حفظ سلامتی (خودمراقبتی) می‌پردازد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سودابه ایلانلو و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه است که از ساعت 6 و 30 دقیقه به مدت 120 دقیقه با حضور توحید سیف‌برقی، متخصص پزشکی ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به موضوع ورزش در بیماران هموفیلی می‌پردازد.

برنامه «بفرمایید سیب» کاری از گروه تغذیه و سلامت، فردا از ساعت 17 به مدت 120 دقیقه با حضور سهیل اسکندری، معاون اداره کل سازمان غذا و دارو موضوع «تبلیغات در زمینه مواد غذایی» را بررسی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها