علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از طرح انتخاب شماره رایتل نسبت به خرید شماره دلخواه خود اقدام کنند.
کد خبر: ۸۱۹۱۴۰
امکان خرید دلخواه سیم‌کارت ۰۹۲۰ ممکن شد

در این طرح سرشماره سیم‌کارت دایمی رایتل 0920 است و فرد شماره مورد نظر خود را وارد کرده و در صورت موجود بودن شماره مورد نظر، وارد فرآیند ثبت‌نام و خرید می‌شود.

همچنین در صورت عدم موجود بودن آن، تعدادی شماره مشابه شماره انتخابی به وی پیشنهاد داده خواهد شد.

قیمت سیم‌کارت دایمی با شماره انتخابی، 120 هزار تومان است که در واقع هیچ افزایشی نسبت به قیمت مصوب آن ندارد و برای این سیم‌کارت انتخابی یک بسته مصرفی یک ماهه به صورت هدیه ارایه خواهد شد.

همچنین در شیوه خرید سیم‌کارت دایمی با شماره تصادفی که در واقع همان روشی است که تاکنون افراد می‌توانستند به ثبت‌نام و خرید این نوع از سیم‌‌کارت‌ها بپردازند، در بازه زمانی ارایه این طرح، ثبت‌نام و خرید مشمولِ 50 درصد تخفیف خواهد شد و به مشترک یک بسته مصرفی یک ماهه نیز به همراه سیم‌کارت خریداری شده به عنوان هدیه ارایه خواهد شد.

سرویس‌های موجود در بسته مصرفی به همراه سیم‌کارت، شامل 10 هزار دقیقه مکالمه رایتلی، 10 هزار پیامک رایتلی و 1 گیگابایت اینترنت عادی قابل استفاده در بازه زمانی 30 روز است.

براساس این گزارش انتخاب شماره دلخواه تنها از طریق وب‌سایت رسمی رایتل و با قیمت مصوب 120 هزار تومان صورت می‌گیرد. دریافت 50 درصد تخفیف خرید سیم‌کارت دایمی بدون انتخاب شماره، علاوه بر وب‌سایت از طریق فروشگاه‌های اصلی این اپراتور نیز امکانپذیر است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها