به بهانه حق پخش نباید مردم را از دیدن فوتبال محروم کرد

چرا والیبال می‌تواند اما فوتبال نه؟

ستاره‌های والیبال ایران پس از چند روز استراحت از دیروز دور جدید تمرینات خود را برای شرکت در پیکارهای جام‌جهانی و انتخابی المپیک آغاز کردند، میدان سرنوشت‌سازی که به خاطر آن قید رقابت‌های جام ملت‌های آسیا (تهران) زده شد.
کد خبر: ۸۱۸۸۸۶

به گزارش جام‌جم، تیم ملی والیبال ایران پس از دو، سه ماه تمرینات فشرده و سنگین و حضور در رقابت‌های لیگ جهانی که به عدم صعود این تیم به مرحله فینال لیگ جهانی انجامید، با تصمیم فدراسیون والیبال به استراحت رفت تا در رقابت‌های جام‌جهانی که شهریورماه در ژاپن برگزار می‌شود، خستگی این تیم را از پا درنیاورد. با این وجود حضور در یک تورنمنت بین‌المللی برای کسب آمادگی لازم پیش از شرکت در جام‌جهانی و همچنین برپایی اردوی تدارکاتی در روسیه در دستور کار شاگردان اسلوبودان کواچ قرار گرفت. تورنمنتی که قرار است از 31 مرداد و با شرکت تیم‌های فرانسه (قهرمان لیگ جهانی 2015)، ژاپن و لهستان (قهرمان جهان 2014) برگزار شود.

به همین دلیل کواچ از دیروز 14 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این رقابت‌ها فراخواند: میرسعید معروف، سیدمحمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمدحسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، شهرام محمودی، امیر غفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمدجواد معنوی‌نژاد.

کواچ دیروز در آغاز تمرینات به شاگردانش گفت: گذشته را فراموش کنید چون مسیر بسیار دشواری پیش‌رو داریم، 11 مسابقه سخت در جام‌جهانی والیبال در انتظار ماست. بنابراین باید با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کنید.

وی در ادامه افزود: باید از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل باشیم و به همین دلیل باید تمرینات را جدی‌تر از گذشته پیگیری کنیم. هدف کسب سهمیه المپیک است و جام‌جهانی نخستین رویدادی است که می‌توانیم به هدفمان برسیم و باید با تمام توان به میدان برویم.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در حاشیه آغاز این تمرینات گفت: این تمرینات تا 29 مرداد که تیم راهی لهستان می‌شود، همانند دوره‌های قبل به صورت پنج جلسه تمرین و یک روز استراحت ادامه خواهد داشت.

امیر خوش‌خبر درباره دلیل برگزاری تمرینات در باشگاه سایپا افزود: سالن 12 هزار نفری آزادی برای مسابقات قهرمانی آسیا در حال آماده‌سازی است و سالن فدراسیون والیبال نیز در اختیار تیم‌های ملی ب و زیر 23 سال است. به همین دلیل تمرینات تیم ملی تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه سایپا پیگیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها