اعضای هیات دولت در جلسه دیروز با رای خود سید محمدعلی افشانی و سید مهدی صادقی، گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور را به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان‌های فارس و قم منصوب کردند.
کد خبر: ۸۱۷۶۰۵

انتصاب افشانی به عنوان استاندار جدید استان فارس در حالی است که در روزهای گذشته نمایندگان استان فارس که تعدادشان 18 نفر بود در اعتراض به پیشنهاد این فرد از سوی وزارت کشور برای استانداری فارس، دست به استعفای اعتراضی زده بودند. اما دیروز پس از اعلام انتصاب افشانی به عنوان استاندار فارس، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: با دریافت طرح استیضاح وزیر کشور از سوی هیات‌رئیسه مجلس، استعفای نمایندگان این استان منتفی شد.

محمدرضا رضایی‌کوچی، در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیما اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان فارس روز سه‌شنبه با وزیر کشور دیدار و نظرات خود را در مورد استاندار این استان مطرح کردند. نماینده جهرم گفت: با وجود درخواست 18 نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی و چهار نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری مبنی بر معرفی گزینه دیگری غیر از آقای افشانی برای استانداری فارس، متاسفانه وزیر کشور بر خواسته خود اصرار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها