جام جم آنلاین - شرکت تله کام ایتالیا پس از کسب موفقیت های قبلی در ارائه خدمات تلویزیونی حالا به ارائه سرویس تلویزیون اینترنتی به خانواده های ایتالیایی روی آورده است.
کد خبر: ۸۱۷۵۴

این شرکت اعلام کرد خدمات تلویزیون اینترنتی Alice Home TV که از طریق باند پهن ارائه می شود در شهرهای رم ، میلان ، بولوگنا و پالرمو قابل دریافت است و هم اکنون بیش از دو میلیون خانواده ایتالیایی می توانند از خدمات تازه این شرکت رسانه ای استفاده کنند.
تله کام وعده داده است که تا ژانویه سال 2006 21 شهر دیگر ایتالیا نیز بتوانند از خدمات تلویزیون اینترنتی این شرکت استفاده کنند.
تا آن موقع بیش از چهار میلیون خانواده تحت پوشش این سرویس جدید قرار خواهند گرفت. این تعداد تا پایان سال 2006 به هشت میلیون خانواده افزایش خواهد یافت.
تله کام ایتالیا پروتکل تلویزیون اینترنتی (IPTV) خود را با همکاری شرکت آلکاتل ، مایکروسافت و پیرلی (Pirelli) ایجاد و گسترش داده است.
در حالیکه گفته می شود 350 میلیون یورو بر روی این پروژه سرمایه گذاری شده است ، تله کام قصد دارد 10 میلیارد یورو دیگر برای تولید و توسعه خدمات دیگر اینترنتی در سه سال اینده سرمایه گذاری کند که از جمله آنها سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی در زمینه باند پهن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها