مرد معتاد که در جریان سرقت از خانه زن جوان او را به قتل رسانده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۳

به گزارش جام‌جم، ماموران کلانتری تهرانسر ساعت 17 یکشنبه در تماس با بازپرس ویژه قتل تهران از مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل و آغاز تحقیقات مشخص شد زن جوان به نام زهرا به علت اصابت ضربه چاقو به گردن و پهلویش مجروح و به بیمارستان منتقل شده، اما بر اثر شدت جراحات جان سپرده است.

در ادامه، تحقیق از همسر زهرا آغاز شد و او شوهرخواهرش را به عنوان قاتل معرفی کرد. مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: چند سال قبل سیاوش که به موادمخدر اعتیاد داشت، با خواهرم ازدواج موقت کرد و خواهرم نیز به سمت اعتیاد کشیده شد. همسایه‌ها عصر امروز وقتی سر و صدای زهرا- همسرم- را شنیدند، برای کمک به وی قصد ورود به خانه‌مان را داشتند که سیاوش سراسیمه از خانه خارج شد و فرار کرد. در زمان حادثه همسر و دختر شش ساله‌ام در خانه تنها بودند و نمی‌دانم سیاوش چرا دست به این جنایت زده است.

با اظهارات همسر مقتول، تحقیقات از مرد همسایه که شاهد ماجرا بود، آغاز شد. مرد جوان در تحقیقات مدعی شد من همسایه طبقه بالایی مقتول هستم، ساعتی قبل صدای فریاد و کمک‌خواهی زهرا را شنیدم. او زن آرامی بود، به همین دلیل به موضوع مشکوک شدم و برای بررسی ماجرا به طبقه پایین آمدم. در راه‌پله سیاوش را دیدم که سراسیمه در حال فرار است. با کمک همسایه‌ها زن جوان را به بیمارستان رساندیم که به دلیل شدت جراحات جان سپرد.

با به دست آمدن این سرنخ‌ها و بررسی صحنه جرم مشخص شد قاتل قصد سرقت از خانه برادرزنش را داشته که با مقاومت زهرا روبه‌رو شده و ابتدا ضربه‌ای به گردن او زده و سپس ضربه‌ای به پهلوی زن جوان وارد کرده که بر اثر شدت ضربه، چاقو شکسته و سارق با سرقت دو انگشتر طلا متواری شده است.با توجه به شناسایی هویت قاتل، تیمی از ماموران پلیس آگاهی با دستور سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تهران مامور دستگیری قاتل فراری شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها