انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بتمن آنچنان افتضاح بود که حتی عرضه پر مشکل بازی AC: Unity را هم آبرومند جلوه داد. پس از چند روز و با بلوایی که در محیط اینترنت برپا شد، برادران وارنر به طور کلی بازی‌اش را از شبکه استیم حذف کرد و این وعده را به بازیکنان داد تا رفع نشدن تمام مشکلات بازی، آن را عرضه مجدد نخواهد کرد. حال یکی از کارمندان این شرکت بزرگ گفته شرکت برادران وارنر ماه‌ها قبل از عرضه، از این افتضاح خبر داشته، با این حال بازی را منتشر کرده است! جالب اینجاست که طی چند هفته‌ای که از عرضه بازی می‌گذرد، بسیاری از سایت‌های اخبار گیم انتشار بتمن را در فهرست بدترین‌های تاریخ قرار داده و از عبرت گرفتن برادران وارنر ابراز خرسندی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۶۲۱۶

مشاوره بازی بگیرید

مدیر نظام رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و شرکت تبیان امکان مشاوره و پاسخگویی به پرسش‌های مردم در رابطه با بازی‌های رایانه‌ای فراهم شد. این سازمان مدعی است که می‌تواند در زمینه‌های محتوای بازی‌ها، بخصوص محتوای آسیب‌رسان، معرفی بازی‌های مناسب برای گروه‌های سنی مختلف، توصیه به والدین در ارتباط با نحوه بازی کردن فرزندان، مدت زمان و نحوه رده‌بندی بازی‌ها به والدین مشاوره بدهد.

همچنین در این طرح بازی‌های مناسب فرزندان نیز به والدین پیشنهاد می‌شود. هرچند طرح بسیار خوبی است، فقط مثل همیشه امیدواریم مشاوره توسط متخصصانی که خودشان هم دستی در دنیای گیم دارند، انجام شود. انتشار مدرک تحصیلی و فعالیت آکادمیک مشاوران نیز قطعا در اقبال دوچندان مردم نسبت به این طرح موثر خواهد بود.

انتشار ستاره دریایی شگفت‌انگیز

مقام اول جشنواره بازی‌های مستقل سال گذشته، پس از کسب افتخارات قابل توجه در بازارهای خارجی، سرانجام برای تلفن‌های همراه داخلی هم منتشر شد. در این بازی نقش یک ستاره دریایی را دارید که دوست دارد به آسمان سفر کند، اما خرچنگ‌های بدطینت می‌خواهند به نیشش بکشند. این بازی جذاب در کافه بازار منتشر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها