تکمیل نشدن ترکیب نفرات استقلال و پرسپولیس، دغدغه اصلی سرمربیان 2 تیم است

نگرانی‌های بی‌پایان برانکو و مظلومی

لیگ پانزدهم کم‌کم از راه خواهد رسید. فردا نه، پس‌فردا با برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ، تیم‌ها حریفان خود را هم خواهند شناخت، اما هنوز از بازگشت آرامش به اردوی دو تیم پرطرفدار تهرانی خبری نیست. این را از صحبت‌های سرمربیان دو تیم بخوبی می‌توان فهمید.
کد خبر: ۸۱۵۷۱۵

برانکو ایوانکوویچ که پنجشنبه گذشته برای دیدار با علی‌اکبر طاهری به محل باشگاه رفته بود، پس از خروج از باشگاه درباره آخرین وضع تمرینات این تیم گفت: خیلی از نحوه تمرین بازیکنان راضی هستم. آنها با تمام وجود در تمرینات تلاش می‌کنند، اما متاسفانه هنوز تیم ما کامل نشده است و این موضوع باعث می‌شود توازن در میان نفرات برقرار نباشد.

ناراحتی برانکو در حالی است که او به واسطه یک نیم فصل حضور روی نیمکت این تیم در لیگ چهاردهم کاملا با شرایط باشگاه و معضلات مدیریتی آن آشنا بود و با علم به همه این کاستی‌ها، هدایت این تیم را برای یک فصل دیگر پذیرفت. آیا هدف برانکو از رسانه‌ای کردن گلایه‌هایش توجیه کردن نتایجی است که در آینده به دست خواهد آمد؟ پاسخ مرد کروات به این پرسش منفی است: هیچ‌وقت خودم را توجیه نکرده‌ام. اگر در طول فصل نتایج خوبی نگیریم، قاعدتا من مقصر هستم، زیرا همیشه مقصر نتایج مربی است. ما 20 روز است که با باشگاه درباره جذب بازیکن صحبت می‌کنیم، اما جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست. با یک بازیکن صحبت می‌کنید و درباره او هم تبلیغ می‌کنید، اما می‌بینید به باشگاه دیگری می‌رود و با آنها قرارداد می‌بندد. در این شرایط ما کماکان به دنبال جذب بازیکن هستیم. این موضوع مرا نگران می‌کند که تیم دیر بسته می‌شود، اما شرایط همین‌گونه است.

برانکو همچنین در ادامه درباره برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه گفت: امیدواریم در آنجا تیم‌مان کامل بشود. حداقل در دوره اردو تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم تا بازیکنان هرچه سریع‌تر با تیم هماهنگ شوند.

پرسپولیسی‌ها یکشنبه برای برپایی اردویی ده روزه به منطقه دیزیلچه‌حمام واقع در 75 کیلومتری شهر آنکارای ترکیه می‌روند تا پس از برگزاری سه بازی دوستانه در این کمپ تمرینی، روز اول مرداد به تهران برگردند.

استقلالی‌ها اما سه روزی هست که برای برپایی اردوی تمرینی به کردان کرج رفته‌اند. پرویز مظلومی درخصوص رضایت خود از این اردو گفت: خوشبختانه شرایط در کردان خوب است. این اردو یک هفته دیگر هم ادامه خواهد داشت، اما رضایت من زمانی حاصل خواهد شد که تیمم تکمیل شود و کمبودهایی که داریم برطرف شود. تا همین الان هم از برنامه‌های مدنظر خود عقب هستیم، اما مردم نگران نباشند و ما کار را خوب جلو خواهیم برد.

سرمربی استقلال با اشاره به رضایت خود از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: ما آن چیزی که می‌خواستیم به‌دست آ‌وردیم، ولی در دو سه پست دیگر احساس نیاز می‌کنیم که باید در این پست‌ها نفرات مدنظرمان را به خدمت بگیریم. مظلومی همچنین از جذب یک هافبک و مهاجم خارجی خبر داد و افزود: در این دو پست احساس نیاز می‌کنیم و تکلیف کرار هم شنبه مشخص می‌شود و ان‌شاءالله با حل مشکل او هم در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

بازگشت محسن مسلمان به پرسپولیس

محسن مسلمان که هفته گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس جهت حضور در این تیم به توافق رسیده بود، با همکاری باشگاه ذوب‌آهن اصفهان به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست.

براساس توافقات صورت گرفته بین دو باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان، مسلمان از بابت دریافت رضایت‌نامه مشکلی نخواهد داشت و از حالا می‌توانیم او را پرسپولیسی بدانیم. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هم با تائید این خبر نوشت: مسلمان که با عقد قراردادی یکساله به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شد، از شنبه (امروز) در تمرین قرمزها حضور پیدا می‌کند.

محسن مسلمان هم دیروز پس از توافق با باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود با ابراز خوشحالی از بازگشت به خانه گفت: امیدوارم همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ شویم.

مسلمان دو فصل پیش به عنوان بازیکن قرضی راهی پرسپولیس شد و 11 بار با پیراهن این تیم بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها