کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دستور اعدام رئیس مرکز نگهداری لاک پشت را به علت مرگِ ناشی از گرسنگی ده ها بچه لاک پشت را صادر کرد.
کد خبر: ۸۱۵۲۵۱
اعدام در کره شمالی ، این‌بار به خاطر لاک‌پشت + عکس

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اخیرا پس از اینکه کارگران مرکز نگهداری لاک پشت خبر دادند که تعداد زیادی بچه لاک پشت به علت قطع مکرر برق و کمبود غذا می میرند ، سخنرانی شدید اللحنی کرد، سپس فرمان داد رئیس آن مرکز اعدام شود. رئیس مرکز نگهداری لاک پشت بلافاصله به بیرون ساختمان مرکزبرده شد و در برابر جوخه آتش قرار گرفت.

یک منبع در کره شمالی که نمی خواست هویتش فاش شود، اعلام کرد: مرکز نگهداری لاک پشت در نزدیکی رودخانه تائِدونگ در شهر پیونگ یانگ واقع است وکیم جونگ اون برای بازدید و دادن دستورات لازم به آنجا رفته بود.

این منبع افزود : رئیس مرکز نگهداری لاک پشت به علت کمبود غذا و آب و قطع مکرر برق که باعث مرگ تعداد زیادی لاک پشت شده بود، تیرباران شد.

منبعی دیگر اعلام کرد: آب به علت قطع مکرر برق به برخی از بخش های مرکز نگهداری لاک پشت نرسیده بود که همین امر یکی از علل مرگ بچه لاک پشت ها بود.

رسانه های کره شمالی چندی پیش نیز تصاویری را منتشر کردند که نشان می داد کیم جونگ اون با خشم به کارگران مرکز نگهداری لاک پشت نگاه می کند و یکی از انگشتان خود را به نشانه عصبانیت تکان می دهد.

انستیوی اتحاد ملی کره که مقرش در کره جنوبی است ، این هفته اعلام کرد که کیم جونگ اون از سال 2011 که به قدرت رسید تاکنون دستور اعدام دستکم 1382 نفر را صادر کرده است.

کیم جونگ اون ماه ژوئن گذشته دستور اعدام مهندس فرودگاه جدید پیونگ یانگ را به علت نپسندیدن معماری فرودگاه صادر کرد.


منبع: العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
۱
۰
عجب بیشعور است

نیازمندی ها