باوجود پیشرفت صنایع مخابراتی و بالاتر رفتن سطح شعور اجتماعی مردم در کشورهای مختلف، آمار مزاحمت های تلفنی به ویژه در مرکز 118 به شدت افزایش یافته است.
کارکنان این مرکز خدماتی علت افزایش این مزاحمت ها را استقبال کاربران شبکه های اجتماعی، به ویژه اهالی ایرانی فیسبوک از این رفتار ناشایست می دانند و به شدت از این افراد که با غرور خود را قشر متمدن، به روز، تحصیلکرده و فرهیخته جامعه می دانند و از همه طلبکارند گله دارند.
اغلب اپراتورهای 118 بانوان محترمی هستند که قربانی رفتار این قشر بی فرهنگ و بی ادب می شوند و صدای آنها در شبکه های اجتماعی و سایر سرویس های اینترنتی منتشر می شود.
تاسف انگیزتر اینکه در برخی مواقع بدترین مزاحمت ها و بی ادبی ها در میان اهالی فرهیخته فیسبوک!! بیشترین محبوبیت را پیدا می کنند و مزاحمان به عنوان هنرمند! و طنزپرداز و با استعداد یاد می شوند.
منبع: شبکه خبر
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: