رئیس کمیته امداد و مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۱۴۹۶۵

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ 1400 میلیارد ریال جهت اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مبادله شد براساس این تفاهم‌نامه مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد با معرفی‌نامه از این نهاد تا سقف 150 میلیون ریال و یک ضامن معتبر می‌توانند از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند.

پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد دراین‌باره گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت می‌تواند سهم بسزایی در بهبود معیشت مددجویان و اشتغالزایی کشور داشته باشد.

وی با بیان این‌که در طول عمر با برکت کمیته امداد فعالیت‌های شایسته‌ای برای ارتقای معیشت و اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت این نهاد صورت گرفته، افزود: آموزش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) به برنامه‌ریزی منسجم و خلاقانه‌تری نیاز دارد.

سیامک دولتی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: توانمندسازی نیازمندان به‌منظور تامین مایحتاج ضروری زندگی ارتقای سلامت اجتماعی و کمک به اقشار کم‌درآمد در قالب ارائه طرح‌های تسهیلاتی قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت از اهداف این بانک به‌شمار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها