روی خط ورزش

کریم باقری، مشاور عالی باشگاه ماشین‌سازی

کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی این تیم پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز، به عنوان مشاور عالی این باشگاه منصوب شد. کریم باقری فصل گذشته در چند دیدار حساس ماشین‌سازی برای تماشای بازی‌های ماشین‌سازی و قوت قلب دادن به بازیکنان این تیم در باغشمال حاضر شده بود. ماشین‌سازی با خرید امتیاز باشگاه شهرداری تبریز در فصل جدید لیگ دسته یک به میدان خواهد رفت. هدایت این تیم بر عهده نادر دست‌نشان است./سایت باشگاه
کد خبر: ۸۱۲۸۱۷

دونقره و برنز دونده‌ها در جایزه بزرگ آسیا

محمدرضا وظیفه‌دوست، نماینده پرش ارتفاع ایران در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا موفق به کسب مدال نقره شد. در سومین و آخرین مرحله از رقابت‌های جایزه بزرگ دوومیدانی آسیا در چانتابوری تایلند، وظیفه‌دوست که در مراحل اول و دوم موفق به کسب عنوان نشده بود، با گذشتن از مانع 23/2 متری و تعداد خطای کمتر نایب قهرمان شد تا دست خالی از نخستین تجربه‌اش در جایزه بزرگ آسیا باز نگردد. دیروز همچنین سجاد هاشمی‌آهنگری به مدال برنز دو ۴۰۰ متر دست یافت. هاشمی که پیش از این در مراحل اول و دوم با ثبت زمان‌های ۴۶:۷۲ ثانیه و ۴۵:۹۸ ثانیه موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شده بود، در مرحله سوم با ثبت زمان ۴۶:۳۹ ثانیه روی سکوی سوم ایستاد.

کرواسی، سومین حریف بسکتبالیست‌های جوان

تیم بسکتبال جوانان ایران امروز سه‌شنبه در سومین بازی خود در جام‌جهانی یونان به مصاف کرواسی می‌رود. شاگردان فرزاد کوهیان در حالی به مصاف قهرمان اروپا می‌روند که در دو بازی اول خود در جام‌‌جهانی 2015 یونان، مقابل آمریکا و مصر با نتایج 83 بر 53 و 62 بر 59 شکست خوردند. در آن‌سو کروات‌ها در مسابقه اول مصر را شکست دادند، اما یکشنبه شب با نتیجه 103 بر 81 نتیجه را به آمریکا واگذار کردند.

بگوویچ؛ جانشین احتمالی پیتر چک در چلسی

در حالی که به نظر می‌رسد انتقال چک به آرسنال مراحل پایانی خودش را طی می‌کند، باشگاه چلسی در آستانه توافق با آسمیر بگوویچ است تا او را به لندن ببرد. بگوویچ پس از انتقال به استوک‌سیتی توانست خود را به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های خوب لیگ برتر ثابت کند، اما در اواخر فصل گذشته، جک باتلند، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21 سال تیم ملی انگلیس در تعدادی از بازی‌ها به او ترجیح داده شد. مارک هیوز اعتراف کرده است که بگوویچ واکنش مثبتی به این تصمیم نداشت. باتلند در صورت جدایی بگوویچ به عنوان دروازه‌بان اول استوک‌سیتی انتخاب خواهد شد و در صورت ماندگار شدن او در این باشگاه، باتلند به طور قرضی به تیم دیگری خواهد پیوست./ایسنا

محرومیت سه جلسه‌ای خارا

گونزالو خارا، مدافع تیم ملی فوتبال شیلی، از ادامه حضور در مسابقات کوپا آمریکا 2015 محروم شد. این بازیکن 29 ساله در واقع به علت رفتار نامناسبی که مقابل ادینسون کاوانی در دیدار تیمش با اروگوئه در چهارشنبه گذشته داشت، علاوه بر جریمه 7500 دلاری سه بازی از همراهی تیم ملی شیلی محروم شد. در آن صحنه، کاوانی در اعتراض به رفتار خارا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا شرایط برای پیروزی یک بر صفر شیلی مقابل اروگوئه فراهم شود.

منچسترسیتی مشتری جدید راموس

همشهری منچستریونایتد رقیب جدید شیاطین سرخ در راه به خدمت‌گیری سرخیو راموس از رئال‌مادرید شد. براساس گزارش روزنامه ساندی‌میرر، سران تیم دوم شهر منچستر برای جذب مدافع 29 ساله مادریدی رقمی بالغ بر 63 میلیون پوند را در نظر گرفته‌اند. البته با توجه به این نکته که داوید دخه‌آ، نامزد ترک اولدترافورد و حضور در رئال است، ‌به نظر می‌رسد شانس انتقال راموس به منچستریونایتد بیشتر از رقیبش یعنی منچسترسیتی باشد. رئال تا به این لحظه برای تمدید قرارداد مدافع ارزشمند و ملی‌‌پوش خود اقدام نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها