پنجشنبه‌شب با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، فیلم‌ها مانند سال‌های گذشته فروش کمتری داشت اما در این میان فیلم «نهنگ عنبر» در تهران نزدیک به 90 میلیون تومان فروخت.
کد خبر: ۸۰۹۶۴۵

به گزارش فارس، ابتدای ماه مبارک رمضان معمولاً با افت فروش سالنهای سینما مواجه هستیم اما در همین افت فروش هم فیلمهای کمدی توانستند موفق عمل کنند.

امیر قطبی، مدیر فروش فیلمیران درباره دو فیلمی که توسط این دفتر اکران شده است، گفت: فروش «نهنگ عنبر» تا پنجشنبه شب در تهران یک میلیارد و 750 میلیون تومان بود و در شهرستان به فروش 550 میلیون تومان رسید. در اولین شب ماه مبارک رمضان فروش فیلم در تهران نزدیک به 90 میلیون تومان گزارش شد و در کل به دو میلیارد و 300 میلیون تومان رسید.

او ادامه داد: فیلم سینمایی «قصهها» نیز در تهران به فروش 635 میلیون و در شهرستان به فروش 350 میلیون تومان دست یافت که در کل 985 میلیون تومان شد.

دفتر هدایت فیلم که مسئولیت پخش فیلم «آتیشبازی» را عهده دار است، درباره فروش فیلم توضیح داد: فروش فیلم در تهران به 480 میلیون تومان و در شهرستان به 330 میلیون تومان رسیدو در کل 810 میلیون تومان شد. پنجشنبهشب گذشته فروش فیلم 25 میلیون در تهران گزارش شد.

فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» هم وارد هفته ششم نمایش شد. سعید خانی مدیر دفتر پخش صبا گفت: این فیلم تیزر تلویزیونی ندارد اما فروش خوبی داشته و در تهران به فروش 570 میلیون و در شهرستان به فروش 110 میلیون تومان رسیده است.

شعبانی، مدیر پخش دفتر رسانه مولود هم درباره فروش فیلم «اسب سفید پادشاه» توضیح داد: فیلم تاکنون 140 میلیون تومان فروش داشته و در شهرستان با داشتن 15 سالن سینما 80 میلیون تومان فروش کرده است.

او درباره فروش فیلم «من دیهگو مارادونا هستم» نیز توضیح داد: این فیلم تاکنون در تهران به فروش
420 میلیون و در شهرستان به فروش 195 میلیون تومان دست یافته است.

از روز چهارشنبه نیز فیلم سینمایی «یاسین» که فیلمی با موضوع قرآنی و در نقد ریاکاری است، اکران شده ولی هنوز آماری از فروش فیلم اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها