به‌روزرسانی ساعت هوشمند موتورولا امکانات آن را به خوبی پیشرفت داده است

امکانات جدید و هیجان‌انگیز برای موتو 360

شرکت موتورولا با ارائه یک بسته به‌روزرسانی جدید برای ساعت هوشمند خود امکاناتی مانند اتصال به شبکه وای‌فای بدون نیاز به تلفن همراه را به این ساعت زیبا افزوده است.
کد خبر: ۸۰۹۵۳۱
امکانات جدید و هیجان‌انگیز برای موتو 360

جام جم کلیک: ساعت‌های هوشمند در طول چند ماه گذشته به طور باورنکردنی با پیشرفت روبرو بودند و حتی آمار و ارقام عرضه نیز نشان از این پیشرفت داشتند. به نظر می‌رسد که عرضه ساعت هوشمند اپل موجب شده است تا سایر شرکت‌هایی که در این رده به عرضه محصولات مشغول هستند نیز به خود آمده و به سراغ بهبود کیفیت دستگاه‌های خود بروند.

در میان تمامی ساعت‌های هوشمند، یکی از نخستین محصولاتی که به ظاهر ساعت اهمیتی ویژه داده بود را می‌توان ساعت هوشمند تولیدی شرکت موتورولا دانست. این ساعت هوشمند که موتو 360 نام دارد، از نظر ظاهری بسیار ظریف و زیبا بوده و یک نمایشگر گرد بر روی آن نصب شده است ولی به نظر می‌رسد که موتورولا تصمیمی دارد تا تنها به ظاهر این محصول اعتماد نکند و امکانات آن را نیز به خوبی افزایش بدهد.

در آخرین بسته به‌روزرسانی عرضه شده برای این ساعت هوشمند شاهد عرضه شدن امکاناتی جدیدی بر روی آن هستیم که شاید مهم‌ترین مورد در این لیست مربوط به امکان اتصال به شبکه وای‌فای و استفاده از این شبکه، حتی در شرایطی که تلفن همراه هوشمند متصل به ساعت شما در دسترس نیست، باشد.

با توجه به این امکان و سایر امکانات جانبی افزوده شده به این ساعت می‌توان آن را بهترین گزینه برای همراه‌های اندرویدی دانست و به نظر می‌رسد که موتورولا در مسیری صحیح گام برمی‌دارد. از جمله امکانات ویژه این ساعت می‌توان به امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ها با حرکت دادن دستی که ساعت به آن متصل است اشاره کرد که عملا امکان کارکردن با یک دست را نیز به این ساعت افزوده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها