در گرمای تابستان با این بازی‌ها سرگرم شوید

بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش اول

با پایان رسیدن استرس امتحانات پایان سال و آغاز فصل تابستان، هیچ چیز بیشتر از اجرای بازی‌های سرگرم‌کننده روی تلفن همراه و تبلت لذت‌بخش نیست. اگر به‌دنبال بهترین بازی‌ها برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید پیشنهادات کلیک را از دست ندهید.
کد خبر: ۸۰۹۵۲۰
بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش اول

شهاب جنگ!

اگر دنبال یک بازی رکوردزنی بشدت هجومی و شلوغ هستید، این بازی را از دست ندهید

بازی MeTerror نوعی بازی با کلمه‌ی Meteor یا شهاب سنگ است. Terror به معنی وحشت است (با تروری که برای قتل اشخاص مهم جا افتاده اشتباه نشود) احتمالا قرار است آن Me ابتدای این اسم هم ضمیر اول شخص مفعولی را تداعی کند. در چنین صورتی، اسمی مرکب از شهاب‌سنگ و وحشت و من داریم که معنایش گویاست.

واقعا هم چنین است! بازی به پس‌زمینه‌ای زیبا از کهکشان مزین شده است که در پیشش، سیاهچاله‌هایی شکل گرفته و مدام شهاب‌سنگ‌هایی را به سمت شما پرت می‌کنند. وظیفه‌ی شما ضرب زدن به موقع روی این شهاب‌سنگ‌ها و از بین بردنشان است. اندکی تعلل به خرج دادن، شما را وادار به واگذاری بازی می‌کند.

گرافیک بازی ترکیبی تلخ و شیرین است. پس‌زمینه‌ها واقعا زیبا و چشم‌نواز هستند؛ شهاب سنگ‌ها هم خوب کار شده‌اند؛ اما ترک‌هایی که از برخورد شهاب سنگ‌ها روی تصویر پدید می‌آید، بیش از حد ساده و پیش پا افتاده هستند. معلوم نیست تداخلی که این ترک‌ها در قدرت بصری بازیکن ایجاد می‌کنند، تعمدی بوده یا فقط یک خطای تکنیکی است، اما این مورد از آن مواردی است که اگر اهل چالش باشید، به مذاقتان خوش خواهد آمد.

عنوان بازی: MeTerror

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Piero Trentini

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی MeTerror برای اندروید

دانلود رایگان بازی MeTerror برای iOS


بت‌شکن

بت بشکنید و رکورد بزنید

اشتباه نکنید! این بازی نه پیام پنهانی دارد و نه سفارشی ساخته شده است. یک فرمول ساده و اعتیادآور است که با ایده‌ای عالی ادغام شده و چهره‌ای جذاب یافته است. توتم به طور کلی به اجسامی نمادین گفته می‌شود که به عنوان یادمانی از نیاکان یک طایفه یا ایل عمل کرده و باور می‌رود که دارای نیرویی برای حمایت و حفاظت از طایفه هستند.

در بازی Totem Smash، از سبک توتم‌های آفریقایی الهام گرفته شده است (اما به وضوح از دیگر سبک‌ها نیز الهام گرفته است). این توتم‌ها که به شکل چهره‌های حک شده بر ستون‌های عمودی بلند هستند، به شکلی ایده‌آل هسته‌ی گیم‌پلی را شکل داده‌اند. قهرمان بازی وایکینگی پتک به دست است که خانه‌های توتم را از پایین به بالا مورد اصابت قرار داده و توتم را کوتاه می‌کند.

بازیکن باید با انگشت زدن روی قسمت چپ و راست تصویر، موقعیت ضربه با مشخص کند. گره گیم‌پلی اینجاست که یک سری از توتم‌ها بال‌هایی چوبی دارند و اگر در حین فرود، روی سر وایکینگ بیافتند، بازی واگذار می‌شود. پس بازیکن باید دائم حواس خود را داده و بهترین موقعیت را برای ضربه‌زنی انتخاب کند.

این بازی ساده، ولی سرگرم‌کننده را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنیم. این بازی با ظاهر زیبا و خاصش، فقط 36 مگابایت حجم دارد و از لینک ارائه شده قابل دانلود است.

عنوان بازی: Totem Smash

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Eyebox Games

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی Totem Smash برای اندروید

دانلود رایگان بازی Totem Smash برای iOS


کارزار ربات‌ها

اگر اهل فیلم ترنسفورمرز یا هر محصول سرگرمی دیگر با محوریت ربات‌های جنگجو هستید، این بازی بهترین انتخاب است

یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سبک مبارزه‌ای، همین بازی Ultimate Robot Fighting است. این بازی که به طرزی هوشمندانه عناصر نقش‌آفرینی را هم دستمایه قرار داده تا تجربه‌ی بازیکن را دوچندان غنا ببخشد، پای گیمر را در کفش یک مربی تعلیم‌دهنده‌ی ربات‌های مبارز کرده و او را رهسپار دنیای عجیب و محیرالعقول بازی می‌سازد.

در ابتدای بازی سه ربات به شما داده می‌شود. مبارزه‌ها حالتی نوبتی داشته و از عناوین بزرگ مبارزه‌ای، مانند استریت فایتر و تکّن الهام گرفته شده‌اند. در هر مبارزه شما سه رباتتان را به همراه داشته و با سه ربات حریف رقابت خواهید کرد. در این رقابت‌ها باید مدیریت به خرج داده و به موقع روی آیکون ربات‌های دیگری خود ضرب بزنید تا وارد بازی شوند و از شکست بگریزید.

مبارزات با مالش صفحه انجام می‌شوند. با مالش به سمت چپ و راست می‌توانید ضربات سبک و سنگین بزنید و با نگهداشتن دکمه‌ی مخصوص دفاع، در مقابل حملات دشمن گارد بگیرید. با وارد کردن و دریافت ضربات، خط مربوط به نیروی ربات‌ها پر شده و می‌توانید از حملات قدرتی استفاده کنید. این حملات سه سطح دارند و هر چه صبر و حوصله‌ی بازیکن بیشتر قد بدهد، لطمه‌ی بیشتری به دشمن وارد خواهد آمد. با آغاز حمله‌ی مخصوص، نموداری وسط تصویر پدیدار می‌شود که از شما می‌خواهد روی تصویر ضرب زده یا مالش انجام دهید. بنا به این که در کدام سوی حمله‌ی انجام شده قرار داشته باشید (وارد آورنده باشید یا دریافت‌کننده)، باید یکی از این حرکات را به تندی انجام بدهید تا ضربه یا دفاع موثرتری انجام دهید. این فاکتورها به مبارزات بازی عمق خوبی بخشیده و آن‌ها را اعتیادآور کرده‌اند.

گرافیک بازی واقعا جالب و زیباست و در طراحی ربات‌ها خلاقیت خوبی به کار رفته. البته شخصیت‌هایی که به عنوان رقبای شما در زمینه‌ی مدیریت ربات‌ها فعالیت دارند، از ربات‌ها هم بهتر طراحی شده‌اند! در پایان هر مبارزه امتیازهایی به شما تعلق می‌گیرد. از امتیازهای کسب شده می‌توانید برای ترمیم ربات‌های آسیب‌دیده و ارتقا آن‌ها استفاده کنید.

این بازی را به همه‌ی دوستان توصیه می‌کنیم. تنها وجه ناخوشایند آن، حجم بالای دانلودی است که در آغاز بازی باید صورت بگیرد. اگر برایتان مسئله‌ای ندارد، این بازی را از دست ندهید.

عنوان بازی: Ultimate Robot Fighting

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Reliance Big Entertainment UK Private Ltd

سبک: مبارزه‌ای

دانلود رایگان بازی Ultimate Robot Fighting برای اندروید

دانلود رایگان بازی Ultimate Robot Fighting برای iOS


تک تیرانداز زبده

دوستانی که به بازی‌های تیراندازی فکری علاقمندند این بازی را تجربه کنند

بازی Modern Sniper یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در بازار موبایل است که فعالیت تک تیراندازان را به تصویر می‌کشد. در این بازی در جلد یک تک تیرانداز ارتشی فرو رفته و نسب به سرکوب خلافکاران اهتمام خواهید ورزید.

در این بازی به انواع و اقسام تک تیراندازها دسترسی دارید و اگر حوصله‌اش را داشته باشید، با باز کردن سلاح‌های قوی‌تر به یک ماشین مخوف واقعی تبدیل خواهید شد. اغلب ماموریت‌ها به از بین بردن یک هدف خاص ختم می‌شود. برای بیرون کشیدن هرکدام از این افراد باید یک سری اعمال، مانند نابود کردن تمام مزدورانش یا تخریب محیط را مرتکب شوید.

برای تیراندازی‌ها نیز باید دقت لازم را داشته باشید، مبادا تیرتان به خطا برود. وقفه‌ی بارگذاری خشاب و تیراندازی مجدد، در کنار تیراندازی مسرّانه‌ی دشمن، شرایط را برای بازیکن سخت می‌کند. در این بین گزینه‌ای برای حفظ نفس هست که با فشردن آن، چند لحظه‌ای دستان تیراندازتان تکان نخورده و می‌توانید با دقت بیشتری هدفگیری کنید.

این بازی جالب را به دوستداران بازی‌های تیراندازی توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Modern Sniper

سیستم عامل: اندروید

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Modern Sniper برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها