فوجیتسو گوشی هوشمند جدید خود را با عنوان Arrow NX F-04G بصورت قراردادی با NTT DoCoMo ژاپن روانه‌ی بازار کرد. این گوشی هوشمند در کنار بهره‌گیری از آخرین سخت‌افزار مورد استفاده میان پرچمداران موجود در بازار، ویژگی دیگری نیز دارد که آن را بسیار خاص کرده است. نسل جدید Arrow اولین گوشی هوشمندی است که از وجود سنسور تشخیص عنبیه بهره می‌برد.
کد خبر: ۸۰۸۹۹۰
اولین گوشی هوشمند فوجیتسو مجهز به اسکنر عنبیه

به گزارش جام جم کلیک: نسل جدید گوشی هوشمند Arrow فوجیتسو، فقط برای خریداران ژاپنی در دسترس است. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی شامل صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2٫560 در 1٫440 از نوع IPS LCD، تراشه‌ی اسنپدراگون 810 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 430، باتری 3٫120 میلی آمپر ساعتی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD بهره می‌برد. سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی هوشمند اندروید 5.0 آبنبات چوبی است و در پشت آن نیز سنسور 21 مگاپیکسلی سونی خودنمایی می‌کند.

Arrow NX F-04G از ارتباط LTE-Advanced پشتیبانی می‌کند و می‌توان در یک شبکه‌ی ایده‌آل سرعت 225 مگابیت بر ثانیه را تجربه کرد. این گوشی هوشمند ابعادی برابر گلکسی S6 سامسونگ دارد، با این تفاوت که ضخامت آن 2 میلی‌متر بیشتر است.

تفاوت این گوشی‌هوشمند با سایر نمونه‌های موجود در بازار، وجود سنسور عنبیه سنج است که با استفاده از آن می‌توان در کمتر از نیم ثانیه قفل گوشی هوشمند را باز کرد. علاوه بر امکان باز کردن قفل گوشی، از این اسکنر می‌توان در کاربردهای دیگری نظیر اپلیکیشن‌هایی که نیاز به ورود نام کاربری دارند یا از آن‌ها برای خرید استفاده می‌شود، بهره گرفت. اسکنر عنبیه مورد استفاده از الگوی هوشمندی بهره می‌برد که می‌تواند الگوی چشم کاربران را نیز تشخیص دهد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
اقا این كوشی خیلی با حاله ولی حالا میاد ایران یا نه
كیتوس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
۰
۰
قیمتش چنده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها