دستگاه Myris که با USB به رایانه متصل می‌شود، در واقع یک اسکنر چشم است که اطلاعات ذخیره شده بر روی خود را با استفاده از اطلاعات بیومتریک امن نگاه می‌دارد.
کد خبر: ۷۴۳۹۹۹
اسکنر چشمی، محافظ رمزهای شما

جام جم کلیک: ذخیره سازی تمامی رمزها روی کامپیوتر امری آسان اما فاقد امنیت کافی‌ است.

با پیشرفت تکنولوژی، طراحان دستگاه EyeLock Myris را ساخته‌اند تا ضمن ذخیره سازی اطلاعات بر روی آن، امنیت بالایی برای اطلاعات فراهم شود. دستگاه Myris که با USB به رایانه متصل می‌شود در واقع یک اسکنر چشم است که اطلاعات ذخیره شده بر روی خود را با استفاده از اطلاعات بیومتریک امن نگاه می‌دارد.

همان‌طور که می‌دانید اسکن عنبیه چشم هر فرد همانند اثر انگشت کاملا منحصر به فرد است، این دستگاه که عنبیه چشم را اسکن می‌کند، اطلاعات 5 نفر را در خود ذخیره می‌کند و به هریک از این 5 کاربر اجازه می‌دهد رمزهای مربوط به خود را مشاهده کنند.

Myris در کمتر از یک ثانیه ۲۴۰ نقطه از عنبیه را نقطه برداری و پردازش می‌کند، سپس با رمزنگاری به شما اجاره ورود می‌دهد.. برای وارد شدن به کامپیوتر خود و یا برنامه یا وبسایتی که نیاز به رمز داشته باشد می‌توانید از Myris استفاده کنید و به سرعت و با بالاترین امنیت وارد شوید.

شما می‌تواید در ساختن رمزهای خود سخت ترین و پیچیده‌ترین شیوه‌ها را پیش بگیرید، اما نیازی به به یاد داشتن و ذخیره آن بر روی کامپیوتر نخواهید داشت چرا که دستگاه فوق آنها را روی خود ذخیره می‌کند.

توجه داشته باشید در صورت دزدیده شدن دستگاه و یا کامپیوتر، اطلاعات شما امن خواهد بود، چرا که اجازه دستیابی به اطلاعات بدون اثر چشم شما میسر و امکان پذیر نخواهد بود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها