از فردا و با شروع ماه‌ رمضان سه سریال جدید در جدول پخش شبکه‌های یک، دو و سه قرار می‌گیرد و شبکه پنج هم سریال خاک و نمک را که از محصول مشترک سوریه و لبنان است به مخاطبان خود ارائه می‌کند.
کد خبر: ۸۰۸۹۴۴
4 سریال جدید برای رمضان امسال

به گزارش جامجم، پخش سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم از فردا ساعت 22 آغاز میشود. شبکه دو ساعت 23 را به سریال «گاهی به پشتسر نگاه کن» ساخته مازیار میری اختصاص داده است و شبکه سه هم سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» را ساعت 21 و 10 دقیقه به مخاطبان ارائه میکند و سریال «خاک و نمک» هر شب ساعت 19 و 45 از شبکه پنج به نمایش درمیآید.

«پایتخت 4» در شبکه یک

سریال «پایتخت 4» اردیبهشت ماه امسال در کشور چین، شهر پکن کلید خورد و در این فصل محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامینفر، نسرین نصرتی، هومن حاجیعبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی و مصطفی بلال حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکور کیایی، دامون فلاح، سارا و نیکا فرقانی اصل بازی میکنند. ژانگ منگ هان، چی وی فا، وین گان چاویوان چی ژأن بازیگران چینی این سریال هستند.

الهام غفوری، تهیهکننده سریال پایتخت درباره روند تولید آن به جامجم گفت: در حال حاضر گروه سازنده در شیرگاه مشغول تصویربرداری هستند و پیشبینی میشود ضبط سریال تا پایان ماه رمضان طول بکشد. اکنون 12قسمت از سریال آماده شده و عوامل مشغول تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی متن هستند.

فیلمنامه سریال همزمان با تولید نوشته میشود. محسن تنابنده مشغول طراحی و خشایار الوند و حسن وارسته فیلمنامه را مینویسند. با توجه به شکلگیری قصه چند لوکیشن و بازیگر جدید به سریال اضافه خواهند شد. بازی هدایت هاشمی هم از سه روز پیش آغاز شده است. بهگفته این تهیهکننده، اولین قسمت این سریال با انتخاب هما (ریما رامینفر) برای شورای شهر شروع میشود. وی ادامه داد: امیدوارم قصه و طراحی جدید پایتخت 4 بتواند همچون سه فصل گذشته نظر مخاطب را جلب کند. در فصل جدید این سریال فضای متفاوتی به لحاظ قصهگویی و اتفاقات دارد.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» در شبکه 2

سریال گاهی به پشتسر نگاه کن با محوریت حمایت از تولیدات داخلی و توجه ویژه به موضوع خانواده ایرانی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی تولید شده است. فیلمنامه سریال را محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشتهاند و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیتهای اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی میکنند. هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلاییزاده، مسعود سخایی و نگار حسنزاده دیگر بازیگران این اثر هستند.

رضا انصاریان، تهیهکننده سریال گاهی به پشتسر نگاه کن درباره روند تولید این سریال به جامجم گفت: پنج قسمت از این سریال را به شبکه دو تحویل دادیم و بقیه قسمتهای سریال مراحل صداگذاری و میکس را پشتسر میگذارد. اولین قسمت این سریال با فلاشبک (ارجاع به گذشته) و از سال 1370 آغاز میشود. محمد متوسلیان و حمید ابراهیمی در این قسمت نقشهای اصلی را بازی میکنند.

سریال گاهی به پشتسر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری ساعت 23 پخش میشود. محمدرضا موئینی و علیرضا علویان تدوین و صداگذاری را انجام میدهند و بهنود یخچالی نیز ساخت موسیقی این سریال را بهعهده دارد.

«دردسرهای عظیم 2» در شبکه 3

تصویربرداری سری دوم دردسرهای عظیم در حالی ادامه دارد که پخش این سریال از فردا شب از شبکه سه آغاز میشود. مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، فریده سپاهمنصور، زهره فکورصبور، مهران رجبی، امیرحسین صدیق، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، حسین محباهری، امیر غفارمنش، سولماز غنی و صفا آقاجانی نقشهای اصلی این سریال را بازی میکنند. داریوش اسدزاده نیز بتازگی در چند سکانس کوتاه جلوی دوربین این سریال رفته که در خانه سالمندان تصویربرداری شده است. مهران مهام، تهیهکننده این سریال گفت: تاکنون بیش از 70درصد از این سریال مقابل دوربین رفته است. تصویربرداری در ایام ماه رمضان هم ادامه خواهد داشت و عوامل شبانهروز مشغول کار هستند. قسمت اول این سریال با پیدا شدن بچهای در داخل اتومبیل لطیف و بهار شروع میشود؛ بچهای که ماجراهای زیادی را برای این دو نفر بهوجود میآورد.

این سریال به کارگردانی برزو نیکنژاد نیمه فروردین امسال در سوهانک کلید خورد. این سریال از فردا شب ساعت 21 و 10 دقیقه پخش و تکرار آن نیز ساعتهای 9 صبح و 18 و 45 دقیقه روز بعد خواهد بود. این سریال در تاریخهای 29 و 31 خرداد و 5، 7، 12 و13 تیر ماه به دلیل همزمانی با برگزاری بازیهای والیبال پخش نخواهد شد.

نویسندگی این سریال را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی همزمان با تصویربرداری بهعهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده: با پیدا شدن بچهای در خودرو و آمدن خانواده لطیف از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار، آن دو دچار دردسرهای فراوانی میشوند. فرحان که خود را مدیون کمکهای لطیف و بهار میداند، سعی میکند مشکلات پیشآمده برای آنان را حل و فصل کند، اما... .

«خاک و نمک» در شبکه 5

سریال لبنانی «خاک و نمک» در ماه رمضان ساعت 19 و 45 دقیقه از شبکه پنج پخش و 11 صبح روز بعد بازپخش میشود. این اثر با نام اصلی «ملح التراب» و به کارگردانی ایاد نحاس محصول سال ۲۰۱۴ لبنان است که در ژانر ملودرام سیاسی تولید شده است. داستان این سریال مربوط به وقایع اشغال جنوب لبنان است. ماجراهای اصلی خاک و نمک حول محور خانواده ثروتمند و متنفذ لبنانی رخ میدهد.

فاطمه عودباشی / گروه رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پریناز
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
۰
۰
یه دفعه بگو دردسرهای عظیم اصلا پخش نمیشه .مگه ماه رمضان جند روزه؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها