
وزارت ورزش و جوانان پس از بررسی های لازم اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را معرفی کرد.
براساس اعلام نصرالله سجادی جعفر کاشانی، محمد زادمهر، حسین عبدی، علیاکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی به عضویت هیات مدیره پرسپولیس درآمدند و مقداد نجفنژاد، شهاب جهانیان، مسعود معینی و عباس کردنوری نیز عضو هیات مدیره استقلال شدند.
براساس اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان قرار است بزودی یک نفر دیگر به اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شود. هیات مدیره آبی ها فعلا چهار نفره است.(مهر)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند