تصویربرداری سریال «پایتخت 4» برای پخش در ماه مبارک رمضان در شیرگاه مازندران ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۷۱۵۱
تصویربرداری «پایتخت4» به نیمه رسید/  جدیدترین تصاویر
تصویربرداری سری چهار سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و به سرپرستی نگارش محسن تنابنده که اردیبهشت ماه امسال در کشور چین، شهر پکن کلید خورده بود پس از تصویر برداری در استان مازندران و در شهرهای «شیرگاه» و «زیر آب» از نیمه گذشت.

این مجموعه تلویزیونی محصول مرکز امور نمایشی سیماست که برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما تولید می‌شود.

گروه این روزها در شیرگاه و زیرآب استان مازندران کماکان در حال کار هستند و پیش‌بینی می شود که تا پایان ماه مبارک رمضان تصویربرداری سریال ادامه داشته باشد. تا امروزتصویر برداری نیمی از سریال به پایان رسیده و حدود 10 قسمت از سریال مونتاژ شده که مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال در این باره گفت: نگارش فیلمنامه همزمان با تصویربرداری توسط گروه نویسندگان ادامه دارد، تدوین، صداگذاری و موسیقی روی تصاویر نیز در حال انجام است و ممکن است با پیشرفت فیلمنامه در آینده گروه در لوکیشن های دیگر هم کار کند و البته بازیگران دیگر هم به ما اضافه شود.

سریال «پایتخت» در حالی شب‌های ماه رمضان ساعت 22 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد که سه فصل گذشته آن در ایام نوروز روی آنتن رفته بود.

در سری چهارم «پایتخت» بازیگرانی چون:

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکور کیایی، دامون فلاح.

بازیگران خردسال: سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، بازیگر نوزاد: رهام عباسپور، بازیگران چینی: ژانگ منگ هان، چی وی فاٌ، وین گان چا، یوان چی ژأن و به زودی هدایت هاشمی هم جلوی دوربین می رود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها