باز هم بهانه ای برای گرانی

تعرفه‌های تلفن ثابت افزایش می‌یابد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران درباره افزایش یافتن یا نیافتن تعرفه تلفن ثابت با بیان اینکه پیش از این سناریوهای مختلفی را برای تغییر تعرفه‌ها به رگولاتوری ارسال کرده بودیم گفت: درباره سرنوشت این پیشنهادات اطلاعی نداریم که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چه تصمیمی گرفته است.
کد خبر: ۸۰۶۷۳۸
عدم تایید خبر گران شدن تعرفه تلفن ثابت توسط سخنگوی مخابرات

به گزارش جام جم کلیک: داود زارعیان اظهار کرد: ما در شرکت مخابرات بحثی درباره تغییر تعرفه‌ها در رسانه‌ها مطرح نکرده ایم. البته پیش از این سناریوهای مختلفی را برای تغییر تعرفه‌ها به رگولاتوری ارسال کرده بودیم که اگر هر یک از این پیشنهادات مصوب می شد در نهایت ممکن بود در درآمد شرکت مخابرات حدود 15 تا 17 درصد افزایش داشته باشیم.

وی همچنین گفت: درباره سرنوشت این پیشنهادات نیز ما اطلاعی نداریم که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چه تصمیمی گرفته است.

جهانگیر اسدی - مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات - نیز در گفت‌وگویی با ایسنا در این باره گفت: از اساس بحث افزایش دو برابری تعرفه‌های تلفن ثابت هیچ گاه مطرح نبوده و خود وزیر ارتباطات نیز بر افزایش نهایتا 15 درصدی تعرفه‌ها تاکید داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تصمیماتی که در کمیته کارشناسی ما هم مطرح می شود مبنای کار نبوده و مبنای کار مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

اسدی در عین حال یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از خرداد ماه همچنان منتظر طرح توسعه مخابرات هستیم اما تا کنون در این زمینه گزارشی به دست ما نرسیده در حالی که اولین مکاتبات ما در این حوزه مربوط به اوایل خرداد ماه می شود.

گفتنی است ساعاتی پیش به نقل از خبرگزاری فارس، خبری مبنی بر تایید افزایش تعرفه تلفن ثابت در رگولاتوری درج شده بود.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بچه پایین شهر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
۰
۰
اول یك چویی میندازند بعد قیمتهارا بالا میبرند ما دیگه به این تدبیرها امیدی نداریم

نیازمندی ها