این جعبه‌های ویژه پیتزا می‌توانند به یک ویدیو پروژکتور خانگی تبدیل شوند

ویدیو پروژکتوری از جنس جعبه پیتزا

گروه رستوران‌های زنجیره‌ای پیتزا هات جعبه‌های ویژه‌ای را برای پیتزاهای خود عرضه کرده‌اند که می‌توانند تلفن همراه هوشمند شما را به یک ویدیو پروژکتور تبدیل کنند.
کد خبر: ۸۰۵۸۲۵
ویدیو پروژکتوری از جنس جعبه پیتزا

جام جم کلیک: به عقیده بسیاری از افراد، پیتزا و فیلم، درست مانند کیک و شیرکاکائو هستند و دیدن فیلم در حین خوردن پیتزا موجب می‌شود تا بتوان از پیتزا و فیلم لذت بیشتری برد. حال دیدن فیلم در تمام شرایط برای ما ممکن نخواهد بود زیرا ممکن است در زمان خوردن پیتزا در خانه خود حضور نداشته باشیم ولی در هر شرایطی تلفن همراه هوشمند ما همراه ما خواهد بود؛ گروه رستوران‌های بین‌المللی پیتزا هات با بهره‌ گرفتن از این موضوع موفق به طراحی یک پروژه ویژه شده‌اند.

در این طرح منحصر به فرد، جعبه پیتزای شما می‌تواند به یک ویدیو پروژکتور تبدیل شده و برای شما به پخش فیلم بپردازد. این جعبه‌های خاص می‌توانند با قرار گرفتن یک عدسی در جایگاه ویژه‌ای که درونشان طراحی شده است، تصاویر را از روی تلفن همراه هوشمند شما بر روی دیوار یا سایر سطوح صاف منعکس سازند و عملا یک ویدیو پروژکتور جمع و جور مقوایی باشند.

البته نباید توقع کیفیت چشمگیر و خارق‌العاده‌ را از این پروژکتورها داشت و کیفیت آن‌ها تنها در حدی خواهد بود که بتوانید در طول مدت زمان خوردن پیتزا سرگرم شوید. سیستم صوتی این پروژکتور نیز به بلندگوی تلفن همراه شما محدود خواهد بود و تنها به خاطر شکل جعبه پروژکتور، صدای خروجی تلفن شما کمی بلندتر خواهد شد.

این سیستم در حال حاضر تنها در هنگ‌کنگ ارائه شده است ولی در صورت موفقیت آن می‌توان انتظار داشت که در کشورهای دیگر نیز شاهد عرضه این طرح ویژه باشیم. شایان ذکر است که این جعبه‌ها دارای یک سری کد QR هستند که می‌توان به واسطه آن از روی شبکه اینترنت به فیلم‌های رایگان خاصی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را با کمک این ویدیو پروژکتور مشاهده کرد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها