سال گذشته، اسکایپ ویژگی جدیدی به نام «اسکایپ وب» را معرفی کرد. همانطور که از نام این امکان مشخص است، در واقع نسخه تحت وب سرویس یاد شده است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق مرورگرهای خود، اقدام به برقراری تماس‌ و ارسال و دریافت پیام با مخاطبان‌شان بپردازند. این قابلیت در مواقعی که دسترسی به نرم افزار اصلی اسکایپ وجود ندارد، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد، و هنگام نیاز به آن در صورتی که بر روی تلفن هوشمند یا رایانه‌تان اسکایپ را نصب نداشته باشید، کارهای اصلی را انجام دهد.
کد خبر: ۸۰۵۱۵۰
نسخه آزمایشی تحت وب اسکایپ در دسترس قرار گرفت

به گزارش جام جم کلیک: چند ماه پیش، نسخه آزمایشی این سرویس به صورت خصوصی راه اندازی شد و خبر خوب این است که اگر شما هم علاقمند به تست این نسخه از سرویس مورد بحث بوده‌اید، حالا می‌توانید بدون دعوت نامه از آن بهره ببرید، زیرا اسکایپ اعلام کرده که این نسخه را از امروز به صورت عمومی در دسترس همه افراد قرار داده است، بنابراین بد نیست هم اکنون سری به این نسخه زده و قابلیت‌های آن را بررسی کنید.

البته باز هم این سرویس تحت وب برای افرادی فعال است که در آمریکا یا انگلیس زندگی می کنند. اگر شما اهل این دو کشور نباشید، احتمالا قادر به مشاهده نسخه آزمایشی تحت وب اسکایپ نخواهید بود ولی قرار است به زودی سایر کشورها نیز قادر به استفاده از آن باشند. هر چند که می‌توان هم اکنون نیز با استفاده از نرم افزار‌های تغییر آی‌پی، این‌کار را از سایر کشورها انجام داد.

برای بهره بردن از تمام قابلیت‌های نسخه تحت وب، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که وارد حساب کاربری اسکایپ خود شوید. اگر هنوز در این سرویس ثبت نام نکرده‌اید، اصلا جای نگرانی نیست، زیرا امکان ثبت نام افراد جدید و ساخت حساب کاربری برای بهره بردن از سرویس اسکایپ در این بخش قرار داده شده است.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها