مرد موتورسوار که در انتقامی کور با چاقو به سه پسر جوان به خاطر آتش زدن موتورش حمله کرده بود، به اتهام قتل دستگیر شد.
کد خبر: ۸۰۴۸۵۰

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بندرترکمن تماس گرفت واز درگیری در یکی از محله‌های این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند سه جوان بر اثر ضربات چاقو بشدت زخمی شده‌اند.

در ادامه سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها به نام امید، 19 ساله، بر اثر شدت جراحات جان باخت.

ماموران سپس به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، ضارب صلاح‌الدین 28 ساله است.

با کشف این سرنخ، خانه متهم شناسایی و معلوم شد او آنجا را ترک کرده و خانواده‌اش هم از وی بی‌خبر هستند.

جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این که دو روز پیش متهم به قتل در مخفیگاهش در حومه شهر شناسایی و دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: شب حادثه در مسیر خانه با سه پسر جوان درگیر شدم و یکی از آنها را کتک زدم و درگیری پایان یافت. برای خرید وارد مغازه‌ای شدم و پس از بیرون آمدن، دیدم، آنها موتورم را آتش زده‌اند. من هم با چاقو به طرفشان حمله و آنها را زخمی کردم.

سرهنگ حسین گلوی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن در این باره به جام‌جم گفت: با اعتراف عامل جنایت، برای او قرار قانونی صادر شده و بزودی صحنه این حادثه ر ا بازسازی خواهد کرد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

غرق شدن دانش‌آموز خلخالی در سد سجن

دانش‌آموز اهل کلور شهرستان خلخال هنگام درس خواندن در کنار سد سجن جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود خلخال در این باره گفت: حامد عالی دانش‌آموز اهل کلورزمانی که مشغول مطالعه درکنار سد سجن بود به داخل دریاچه پشت سد سقوط کرده و غرق شده است. زمانی که در حوزه امتحانی شاهرود غیبت این دانش‌آموز در جلسه امتحان مشخص می‌شود، موضوع پیگیری شده و پس از جستجو در محل، اهالی از مطالعه وی در حوالی سد سجن خبر می‌دهند.

محمد شیرینی افزود: با پیگیری موضوع از طریق بخشدار شاهرود و جمعی از اهالی و فرهنگیان، از مرکز استان کمک خواستیم که با تلاش غواصان جسد این دانش‌آموز 17 ساله از داخل دریاچه پشت سد سجن بیرون کشیده شد.

150 کشته در انفجار جایگاه سوخت غنا

شمار تلفات ناشی از انفجار در جایگاه سوخت در پایتخت غنا به بیش از 150 نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صلیب‌سرخ غنا در این باره اعلام کرد بیش از 150 نفر بر اثر انفجار در جایگاه سوخت در آکرا، پایتخت این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

فرانسیس اوبنگ، یکی از مقامات غنا در این باره گفت ما تاکنون بیش از 150 جسد را جمع‌آوری کرده‌ایم. 60 مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها