فردی انتحاری که قصد داشت خود را در بین نمازگزاران در داخل مسجد امام حسین (ع ) در شهر دمام مرکز استان «الشرقیه» عربستان منفجر کند، پس از شناسایی از سوی نیروهای دفاع مردمی خود را در بیرون از مسجد منفجر کرد.
کد خبر: ۸۰۲۸۵۰
انفجار در مسجد امام حسین (ع ) عربستان + عکس

به نقل از روزنامه الشرق عربستان، انفجاری مسجد امام حسین علیه السلام واقع در شهر دمام مرکز استان الشرقیه عربستان را لرزاند.

شاهدان می‌گویند، یک عامل انتحاری که قصد داشته است خود را در این مسجد منفجر کند بعد از اینکه به دلیل ممانعت نیروهای دفاع مردمی موفق به این کار نشده خود را در پارکینگ مسجد منفجر کرده است.

فعالانی از دمام تایید کردند که فرد انتحاری با پوشیدن لباس زنانه قصد داشته است که از درب مخصوص بانوان وارد مسجد شود که پس از شناسایی از سوی نیروهای دواطلب مردمی (که مامور حفاظت از نمازگزاران بودند)، خود را در بیرون از مسجد منفجر کرده است.

وزارت کشور عربستان نیز با تایید خبر انفجار، اعلام کرد که یک فرد انتحاری خود را روبروی مسجد امام حسین علیه السلام در دمام منفجر کرده است.



خبرگزاری رویترز، نیز از انفجار یک خودرو در نزدیکی مسجد امام حسین علیه السلام در دمام و شهادت دو تن در این انفجار خبر داد.

شبکه خبری نبأ گزارش داد که در این انفجار چندین تن شهید و زخمی شدند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها