مرورگر سافاری در سیستم‌عامل آی.او.اس تجربه‌ وبگردی لذتبخشی را برای شما فراهم می‌کند. بیشتر کاربران این مرورگر نیز هنگام استفاده از سرویس‌های وب مانند ایمیل و دیگر سرویس‌های نیازمند ورود به حساب کاربری، از قابلیت ذخیره رمز عبور در مرورگر بهره‌مند شده و به‌این‌ترتیب از وارد کردن همیشگی رمزهای عبور برای استفاده از سرویــــس‌های وب خلاص می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۲۰۸۵
بازیابی رمزهای سافاری در آیفون

این قابلیت بسیار مفید است، اما گاهی کاربران مدتی طولانی از این مرورگر استفاده می‌کنند و گذشت زمان در کنار به‌کارنگرفتن رمزعبور برای ورود به سرویس‌های وب موجب می‌شود رمزهای عبور را فراموش کنند. در چنین شرایطی کاربران نگران از دست دادن اطلاعات ذخیره شده در مرورگر هستند، زیرا در بسیاری از موارد اطلاعات ریکاوری ثبت شده برای بازنشانی یا تغییر رمزهای فراموش شده را نیز به‌خاطر ندارند.

آیا می‌دانید مشاهده همه رمزعبورهای ذخیره شده روی مرورگر سافاری در آیفون ‌براحتی امکان‌پذیر است؟ به کمک این قابلیت هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید رمزهای ذخیره شده را مشاهده کرده یا آنها را جایی یادداشت کنید تا در صورت حذف این اطلاعات یا بروز هرگونه مشکل دیگر برای آیفون، رمزهای شما در دسترس باشند.

برای انجام این کار می‌توانید به این روش عمل کنید:

1 ـ در صفحه‌ اصلی آیفون روی Settings فشار دهید.

2 ـ صفحه تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و Safari را فشار دهید.

3 ـ در بخش General روی Passwords & AutoFill فشار دهید.

4 ـ در پنجره‌ جدید روی Saved Passwords فشار دهید تا فهرستی از همه اطلاعات ذخیره شده در مرورگر همراه لینک صفحات موردنظر در اختیار شما قرار گیرد. توجه داشته باشید با فشار روی هریک از ردیف‌های موجود، رمز نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها