آیفون جدید زودتر از موعد خواهد آمد

پیشگوی اپل: آیفون جدید در راه است

مینگ چی کو که در پیش‌بینی شرایط محصولات اپل بسیار موفق بوده است، به تازگی اعلام کرده است که اپل در حال کارکردن بر روی یک آیفون جدید است و زودتر از زمان همیشگی به معرفی مدل جدید این سری دست خواهد زد.
کد خبر: ۸۰۰۳۲۳
پیشگوی اپل: آیفون جدید در راه است

جام جم کلیک: حتی دشمنان اپل نیز قبول دارند که این شرکت، یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در رده فناوری اطلاعات و راتباطات محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز تقریبا همگان پیگیر اخبار و حتی شایعات پیرامون این کمپانی هستند. بر اساس یک قانون نانوشته رسانه‌ای، هرچقدر که یک شرکت محبوب‌تر باشد، میزان شایعات پیرامون آن نیز بیشتر خواهد بود ولی میزان صحت این شایعات موجب می‌شود تا بتوان به منبع آن اعتماد کرد و یا دیگر به سراغ آن منبع نرفت. یکی از افرادی که سابقه بسیار درخشانی در پیش‌بینی در زمینه محصولات شرکت اپل دارد، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) نام دارد که درحقیقت یک تحلیل‌گر امور امنیتی است.

این فرد که به پیشگوی (پیام آور) اپل مشهور شده است، مدعی است که شرکت اپل درحال کارکردن بر روی یک مدل جدید از سری تلفن‌های همراه هوشمند آیفون است. براساس پیش‌بینی او قرار است تا محصول جدید اپل در ماه آگوست عرضه شود (سه ماه بعد) این امر در نوع خود کمی عجیب به‌نظر می‌رسد زیرا معمولا معرفی محصولات جدید اپل در ماه سپتامبر انجام می‌شده است و در صورتی که پیش‌بینی کو درست از آب دربیاید (که در بیشتر موارد این اتفاق افتاده است) شاهد این خواهیم بود که آیفون جدید، یک ماه زودتر معرفی خواهد شد.

کو پیش‌بینی کرده است که اپل مجددا مدل‌هایی با ابعاد مشابه آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را معرفی خواهد کرد و تغییرات اصلی در مدل جدید، در داخل آن خواهد بود و ابعاد نمایشگر تغییر نخواهد کرد و در دو مدل 4.7 و 5.5 اینچی باقی خواهد ماند.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها