فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:

قاتل معلم سراوانی دستگیر شد

اعضای باندی که در جریان سرقت مسلحانه معلمی را به‌قتل رسانده بودند در جنوب کشور دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۹۹۳۸۸

به گزارش جام‌جم، سارقان مسلح نوزدهم اردیبهشت امسال با به رگبار بستن یک دستگاه خودروی سواری در حال حرکت در مسیر جاده شوش ـ اهواز و در کیلومتر 15 شهر عبدالخان ضمن کشتن یکی از سرنشینان خودرو که یک معلم است مبلغ 200 میلیون تومان را نیز سرقت کرده و متواری شدند. در این سرقت مسلحانه دو تن دیگر از سرنشینان خودرو نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مصدوم شدند.

پس از گزارش این جنایت به پلیس، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان داد، این سرقت در حالی رخ داد که مالباختگان هرساله برای تأمین گندم مورد نیاز خود، اقدام به خرید نقدی گندم از کشاورزان روستای سید عباس می‌کردند. روز حادثه قربانیان پس از دریافت وجه نقد از بانک ملت شعبه سبزقبا و بانک کشاورزی شعبه طالقانی دزفول، به سمت مقصد در حرکت بودند که در محل روستای سن بهادل، مورد سرقت مسلحانه از سوی چهار نفر ناشناس قرار گرفته که دزدان اقدام به تیراندازی به سوی خودروی آنان کردند که در نهایت منجر به مصدوم شدن 2 نفر از مالباختگان به نام‌های علی و مهدی و قتل یک نفر دیگر از آنان به هویت علیرضا شد.

علیرضا داماد این خانواده بود که به‌عنوان معلم در مدرسه‌ای تدریس می‌کرد. رئیس دادگاه عمومی بخش شاوور شوش در این باره گفت: با تلاش نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و پیگیری جدی دستگاه قضایی پنج نفر در این رابطه دستگیر شدند. افراد دستگیر شده از مجرمان سابقه دار بوده که سابقه سرقت مسلحانه احشام نیز دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها