پسر بچه 10 ساله ای براثر سقوط به چاه 30 متری درپارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۹۹۱۹۸
چاه 30 متری جان پسربچه را گرفت + عکس

ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت 17:55 دقیقه عصر دیروز از این حادثه مطلع شد و بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 60 و نجات 11 را به سمت محل حادثه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا اعزام کرد.

یدالله مددی، افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی سه طبقه چاهی به عمق 30 متر حفاری شده بود که ناگهان پسر بچه ای 10 ساله بنام «امیر رضا - ت» به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط کرد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ ضمن رعایت اصول ایمنی بوسیله تجهیزات مخصوص نجات یکی از آتش نشانان را به عمق 30 متری چاه فرستادند که این نجاتگرآتش نشانی پس از تثبیت کردن شخص سقوط کرده به وسیله تجهیزات مناسب و با همکاری سایر نیروهای عملیات، وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

مددی با اشاره به مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت، گفت: مصدوم بلافاصله پس از خارج شدن از چاه عمیق به آمبولانس اورژانس مستقر در محل منتقل شد که امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه فوت این پسربچه را بر اثر صدمات وارده تائید کردند.



این افسر آماده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام کارهای ساختمانی در اماکن از جمله آماده سازی برای تخریب بنا و باز سازی ساختمان و همچنین حفر چاه ها ضرورت دارد مالکان و پیمانکاران، موازین ایمنی را به دلیل تردد زیاد ساکنان و کودکان در ساختمانها دقیقا رعایت کنند.

وی قرار دادن حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه و یا تخلیه ساکنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی کامل را الزامی دانست.

(پایگاه خبری 125)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها