معرفی بازی Circle

بازی موبایل: تجربه لذت‌بخش اعصاب‌سنج موبایلی

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دوران قدیم، دایره و میله بود. با این بازی خاطرات آن سرگرمی را زنده کنید.
کد خبر: ۷۹۸۱۳۷
بازی موبایل: تجربه لذت‌بخش اعصاب‌سنج موبایلی

جام جم کلیک: بازی دایره و میله، یکی از جالبترین سرگرمی‌ها برای محک زدن تمدد اعصاب و تمرکز است. این بازی را بعضی از ما در شهربازی‌های سرپوشیده تجربه کرده‌ایم، اما خیلی‌های دیگر هم آن را از تماشای فیلم‌های خارجی یا مسابقات تلویزیونی می‌شناسند (آن قسمت معروف سریال مستر بین را که در شهربازی اتفاق می‌افتاد به خاطر دارید؟)

در آن بازی میله‌ای فلزی با پیچ و تاب‌های فراوان و با فاصله از زمین، روی یک پایه قرار داشت. دایره‌ای فلزی با دسته‌ای بلند نیز دور میله را گرفته بود. بازیکن باید دسته‌ی میله را گرفته، سپس با دقت تمام، دایره را تا انتهای میله حرکت می‌داد و در طول این حرکت از برخورد میله با دایره اجتناب می‌کرد. در صورت برخورد دو فلز با یکدیگر، بوقی به صدا درآمده و باخت بازیکن را اعلام می‌کرد.

بازی موبایلی امروز ما بر اساس همان سرگرمی ساخته شده است. اینجا خبری از دسته‌ی دایره نیست. فقط یک دایره داریم و میله‌ای که ناهمواری بسیار دارد. با هر ضربه‌ی بازیکن روی تصویر، دایره یک مقدار بالا می‌پرد. وظیفه‌ی بازیکن هم این است که با حفظ ارتفاع دایره در تمام لحظات، مانع برخورد آن با میله شود. این بازی با حجم 30 مگابایت و گرافیکی که تقریبا با هر دستگاهی می‌سازد، گزینه‌ی خوبی برای دانلود است.

عنوان بازی: Circle

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Freesoil

سبک: تفننی

دانلود رایگان بازی Circle برای اندروید

دانلود رایگان بازی Circle برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
۰
۰
ممنون بازم معرفی كنید

نیازمندی ها